Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 09:18Camilla : Jag ligger så nära coma man bara kan komma.
Som Fredrik sa så fortsätter regnet o irritera annars är allt kanon
Camilla : Jag ligger så nära coma man bara kan komma.
Som Fredrik sa så fortsätter regnet o irritera annars är allt kanon
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 09:41God morgon alle hop 🙂
Yeap här finns det gott om regn att fira i...
God morgon alle hop 🙂
Yeap här finns det gott om regn att fira i...
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 10:24Gjorde misstaget att åka söderut (till Nollåttaland) och hamnade i samma evinnerliga regn. Blääääh. Dags att åka norrut igen! 😀
Gjorde misstaget att åka söderut (till Nollåttaland) och hamnade i samma evinnerliga regn. Blääääh. Dags att åka norrut igen! 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 10:53regn här oxå, men jag drömde inatt om ett härligt duathlon i strålande sol!
regn här oxå, men jag drömde inatt om ett härligt duathlon i strålande sol!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:16God morgon mina kära! Här är det också regn, underbart tycker jag (not)
Igår va det... toppen...:D
God morgon mina kära! Här är det också regn, underbart tycker jag (not)
Igår va det... toppen...:D
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:25God morgon *gäspar*
Måste man skämmas om man gick upp vid 8, gick tillbaka till sängen, somnade om och slutligen vaknade kl 11? (#)
Jättetrevligt i går, var ute med en kompis (var evigheter sen sist)! 😀
God morgon *gäspar*
Måste man skämmas om man gick upp vid 8, gick tillbaka till sängen, somnade om och slutligen vaknade kl 11? (#)
Jättetrevligt i går, var ute med en kompis (var evigheter sen sist)! 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:26nej Linda, klokt val:D
nej Linda, klokt val:D
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:30Morrn!
Jag gick också upp kl 11, jag som brukar gå upp innan 8 på helgerna. Har varit ledig för länge med andra ord, men imorgon blir det jobb.
Morrn!
Jag gick också upp kl 11, jag som brukar gå upp innan 8 på helgerna. Har varit ledig för länge med andra ord, men imorgon blir det jobb.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:40Tack Em, nu behöver jag inte ha dåligt samvete 🙂
Tack Em, nu behöver jag inte ha dåligt samvete 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:54(t+) Em, härligt med en toppenkväll.
(t+) Em, härligt med en toppenkväll.