Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 10:16Tobias: Låt mig återkomma om jag ser det som vitt guld efter intervallpasset jag ska köra om en stund. Måste lura ut vilka skor som möjligtvis kan tänkas greppa på detta underlag.
Tobias: Låt mig återkomma om jag ser det som vitt guld efter intervallpasset jag ska köra om en stund. Måste lura ut vilka skor som möjligtvis kan tänkas greppa på detta underlag.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:28Jag vill också ha snö, fast jag tycker att löven får falla av träden först, plus att jag inte riktigt är klar med hösten änu 🙂
Jag vill också ha snö, fast jag tycker att löven får falla av träden först, plus att jag inte riktigt är klar med hösten änu 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:44Snö i plussgrader gillar jag inte, så det blir soffan idag också:-)
Morrn!
Snö i plussgrader gillar jag inte, så det blir soffan idag också:-)
Morrn!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:49Men ATTANS att inte vädret kan anpassa sig efter oss människor! Hur svårt kan det vara?! 😉
Men ATTANS att inte vädret kan anpassa sig efter oss människor! Hur svårt kan det vara?! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 22 October 2010, 11:39Det är tydligen så att man måste springa 18 km för att förbränna en pizza. oooops!
Det är tydligen så att man måste springa 18 km för att förbränna en pizza. oooops!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 11:41Jag trodde det var mer.
Jag trodde det var mer.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 04:40godmorgon, äntligen kommer jag upp tidigt på morgonen..
godmorgon, äntligen kommer jag upp tidigt på morgonen..
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 06:22Fuuuusk! 😉 Aja, jag blev väl tvåa då.. 🙂
Godmorgon folket! Dags för frukost och sen promenad till stallet för utsläpp av hästar! 😀
Fuuuusk! 😉 Aja, jag blev väl tvåa då.. 🙂
Godmorgon folket! Dags för frukost och sen promenad till stallet för utsläpp av hästar! 😀
Quote from ellen olsson on 23 October 2010, 07:45Gomorron! I vanlig ordning så blir jag trött av att läsa klockslagen för era inlägg. *gäsp*
Gomorron! I vanlig ordning så blir jag trött av att läsa klockslagen för era inlägg. *gäsp*
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 07:46God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂