Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Känner mig lite lurad av SMHI, inte har de sagt att temperaturen ska ligga på -18 idag! Jag som tänkte springa och åka skridskor. Men om några timmar kanske det är lite varmare, tycker -18 är i lite kallaste laget för att springa.

Om det är någon tröst Helena så var det -22 här i Täby för en stund sen. Låter som värmebölja i Sollentuna. 😉

Inte mycket till tröst, men tack för försöket;)

Solen värmer ju, så det blir nog liite varmare iaf framåt dagen.

Tänkte cykla långpass, men -10 och fartvind på det blir lite väl mycket. Inviger nog trainern!

Ojojoj, om till och med Bruse avstår cykelturen DÅ är det kallt! (#) Bara -15 i Örebro, ska försöka starta bilen som stått stilla i två veckor... En långpromenad blir det nog också 🙂

God morgon förresten!

Fy bubblan vad NI gnäller! (H)
Här blev jag väckt klockan åtta i morse av att C. ringde från stallet och frågade om det var okej om hästarna stod inne några timmar till och höll stallet (eller vattnet i stallet) varmt eftersom det stod -29 (TJUNIO!!!) på

Jessi, det är inte gnälla att komma med fakta att det är -10. Då anser du väl att alla lärobocker är gnällböcker, de är späckade med fakta.

Jessie, vi gnäller inte. Vi bara konstaterar fakta;)

Bruse: Temperaturen är fakta. Att -10 och lite fartvind på det "blir nog lite för mycket" är GNÄLL och att stanna hemma och leka med sin inomhusutrustning istället är rakt av vekt. 🙂

Helena: Du gnällde absolut och skyllde dessutom på SMHI.

Tycker mest det verkar vara Jessie som gnäller och skriker.