Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 09:21God Morgon!
Känner mig lite lurad av SMHI, inte har de sagt att temperaturen ska ligga på -18 idag! Jag som tänkte springa och åka skridskor. Men om några timmar kanske det är lite varmare, tycker -18 är i lite kallaste laget för att springa.
God Morgon!
Känner mig lite lurad av SMHI, inte har de sagt att temperaturen ska ligga på -18 idag! Jag som tänkte springa och åka skridskor. Men om några timmar kanske det är lite varmare, tycker -18 är i lite kallaste laget för att springa.
Quote from Jonny Persson on 19 February 2011, 09:23Om det är någon tröst Helena så var det -22 här i Täby för en stund sen. Låter som värmebölja i Sollentuna. 😉
Om det är någon tröst Helena så var det -22 här i Täby för en stund sen. Låter som värmebölja i Sollentuna. 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 09:35Inte mycket till tröst, men tack för försöket;)
Solen värmer ju, så det blir nog liite varmare iaf framåt dagen.
Inte mycket till tröst, men tack för försöket;)
Solen värmer ju, så det blir nog liite varmare iaf framåt dagen.
Quote from Rasmus Olsson on 19 February 2011, 09:47Tänkte cykla långpass, men -10 och fartvind på det blir lite väl mycket. Inviger nog trainern!
Tänkte cykla långpass, men -10 och fartvind på det blir lite väl mycket. Inviger nog trainern!
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 09:55Ojojoj, om till och med Bruse avstår cykelturen DÅ är det kallt! (#) Bara -15 i Örebro, ska försöka starta bilen som stått stilla i två veckor... En långpromenad blir det nog också 🙂
God morgon förresten!
Ojojoj, om till och med Bruse avstår cykelturen DÅ är det kallt! (#) Bara -15 i Örebro, ska försöka starta bilen som stått stilla i två veckor... En långpromenad blir det nog också 🙂
God morgon förresten!
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 09:55Fy bubblan vad NI gnäller! (H)
Här blev jag väckt klockan åtta i morse av att C. ringde från stallet och frågade om det var okej om hästarna stod inne några timmar till och höll stallet (eller vattnet i stallet) varmt eftersom det stod -29 (TJUNIO!!!) på
Fy bubblan vad NI gnäller! (H)
Här blev jag väckt klockan åtta i morse av att C. ringde från stallet och frågade om det var okej om hästarna stod inne några timmar till och höll stallet (eller vattnet i stallet) varmt eftersom det stod -29 (TJUNIO!!!) på
Quote from Rasmus Olsson on 19 February 2011, 09:58Jessi, det är inte gnälla att komma med fakta att det är -10. Då anser du väl att alla lärobocker är gnällböcker, de är späckade med fakta.
Jessi, det är inte gnälla att komma med fakta att det är -10. Då anser du väl att alla lärobocker är gnällböcker, de är späckade med fakta.
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 09:59Jessie, vi gnäller inte. Vi bara konstaterar fakta;)
Jessie, vi gnäller inte. Vi bara konstaterar fakta;)
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 10:00Bruse: Temperaturen är fakta. Att -10 och lite fartvind på det "blir nog lite för mycket" är GNÄLL och att stanna hemma och leka med sin inomhusutrustning istället är rakt av vekt. 🙂
Helena: Du gnällde absolut och skyllde dessutom på SMHI.
Bruse: Temperaturen är fakta. Att -10 och lite fartvind på det "blir nog lite för mycket" är GNÄLL och att stanna hemma och leka med sin inomhusutrustning istället är rakt av vekt. 🙂
Helena: Du gnällde absolut och skyllde dessutom på SMHI.
Quote from Jonny Persson on 19 February 2011, 10:01Tycker mest det verkar vara Jessie som gnäller och skriker.
Tycker mest det verkar vara Jessie som gnäller och skriker.