Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:01God morgon! 🙂
Dagens första mail är redan skickade.
Det är soligt.
Jag är "ledig". 😉
Idag jädrar så skall det räknas Excel!! (t+)
God morgon! 🙂
Dagens första mail är redan skickade.
Det är soligt.
Jag är "ledig". 😉
Idag jädrar så skall det räknas Excel!! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:40god morgon
jag är hemma och är sjuk
men jag kan iallafall få i mig lite mat
ligger och läser de senaste dagstidningarna som jag inte har hunnit med att läsa.
god morgon
jag är hemma och är sjuk
men jag kan iallafall få i mig lite mat
ligger och läser de senaste dagstidningarna som jag inte har hunnit med att läsa.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 07:43God Morgon!
Kaffet är snart klart, i dag är det bara jag som bestämmer vad jag ska göra och när= SKÖNT.
Ser soligt och kallt ut utanför fönstret 😉 Ha det toppen!
God Morgon!
Kaffet är snart klart, i dag är det bara jag som bestämmer vad jag ska göra och när= SKÖNT.
Ser soligt och kallt ut utanför fönstret 😉 Ha det toppen!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 07:47Godmorgon? Sitter på jobbet och är lite trött idag. Konstigt det där att det ska vara så svårt att ta sig i säng i tid på vardagskvällarna? (#)
Risken är iofs överhängande att jag dråsar i säng direkt efter skidåkningen i eftermiddag, menmen.. den som lev
Godmorgon? Sitter på jobbet och är lite trött idag. Konstigt det där att det ska vara så svårt att ta sig i säng i tid på vardagskvällarna? (#)
Risken är iofs överhängande att jag dråsar i säng direkt efter skidåkningen i eftermiddag, menmen.. den som lev
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 08:31Morsning! Varför går allt så seeeegt idag? (#) Bådar inte gott... Hoppas att ni andra har en hurtigare dag! 🙂
Morsning! Varför går allt så seeeegt idag? (#) Bådar inte gott... Hoppas att ni andra har en hurtigare dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 10:57nja inte jag..
nja inte jag..
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 07:17Godmorgon! 🙂
Kvart över sju och inte en bil har kommit ännu!
Knasigt, men lite skönt. (H)
Kroppen är härligt trött efter två dagar i rad i längdskidspåret.
Idag är det vattengympa direkt efter jobbet! 😀
Godmorgon! 🙂
Kvart över sju och inte en bil har kommit ännu!
Knasigt, men lite skönt. (H)
Kroppen är härligt trött efter två dagar i rad i längdskidspåret.
Idag är det vattengympa direkt efter jobbet! 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 07:18godmorgon, idag ska jag till jobbet.. hoppas bara att jag får igång bilen..
godmorgon, idag ska jag till jobbet.. hoppas bara att jag får igång bilen..
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 08:45God morgon på er!
Vaknade av att det gjorde ont mellan skulderbladen, inte skönt kan jag säga! 🙁 Kanske är allt plankande...
Camilla, nu har du en chans att komma ikapp! 😉
God morgon på er!
Vaknade av att det gjorde ont mellan skulderbladen, inte skönt kan jag säga! 🙁 Kanske är allt plankande...
Camilla, nu har du en chans att komma ikapp! 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 10:27Oj vilken tur att jag är ledig i dag då 😉
Nä, stakars dig som har ont. Inte kul....
Här skiner solen och jag hade laddat för VU med planer på en stadig frukost. Får vänta tills det blir lite varmare ( -12 nu ) men det blir nog inte pers.......
God M
Oj vilken tur att jag är ledig i dag då 😉
Nä, stakars dig som har ont. Inte kul....
Här skiner solen och jag hade laddat för VU med planer på en stadig frukost. Får vänta tills det blir lite varmare ( -12 nu ) men det blir nog inte pers.......
God M