Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:11Bruse: Det siktas ofta vargar i Dalarna. Det skrämmer varken mig eller mina hästar hittills.
/Jessie vargkramerskan
Bruse: Det siktas ofta vargar i Dalarna. Det skrämmer varken mig eller mina hästar hittills.
/Jessie vargkramerskan
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:26Morrn!
Sitter och följer några vänner som åker öppet spår idag, Helen B är förbi Mångsbodarna. Camilla gick i mål igår på Tjejvasan, men jag berättar inte resultatet om hon vill berätta det själv:-)
Jag avundas inte de som ska åka 9 mil idag, puh.
Morrn!
Sitter och följer några vänner som åker öppet spår idag, Helen B är förbi Mångsbodarna. Camilla gick i mål igår på Tjejvasan, men jag berättar inte resultatet om hon vill berätta det själv:-)
Jag avundas inte de som ska åka 9 mil idag, puh.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:55Gomorron!!
Jag är rosslig i halsen. men om man ignorerar det tillräckligt mycket så försvinner det. Jag känner mig inte det minsta dålig eller sjuk eller förkyld, jag bara rosslar. (#) Undrar om det beror på att jag dragit ner på rökningen.
Idag ska ja
Gomorron!!
Jag är rosslig i halsen. men om man ignorerar det tillräckligt mycket så försvinner det. Jag känner mig inte det minsta dålig eller sjuk eller förkyld, jag bara rosslar. (#) Undrar om det beror på att jag dragit ner på rökningen.
Idag ska ja
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 06:54Gomorron!
Jag skulle kunna betala för att få sova!! (#) Jag lyckades till slut komma ner i 3½ timmars sömn, så jag hoppas jag somnar i eftermiddag. Ska ju jobba natt en vecka nu.
Om nån kommer hit och diskar min jättedisk som jag struntade i igår, så ka
Gomorron!
Jag skulle kunna betala för att få sova!! (#) Jag lyckades till slut komma ner i 3½ timmars sömn, så jag hoppas jag somnar i eftermiddag. Ska ju jobba natt en vecka nu.
Om nån kommer hit och diskar min jättedisk som jag struntade i igår, så ka
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 07:43Godmorgon!
Morgonens gympass är avklarat och nu sitter jag och äter någon "återhämtningsmacka" och väntar på att jag ska ut till djuren igen 🙂
Hoppas de kommer i tid idag så jag kan sätta på vattnet igen...
Godmorgon!
Morgonens gympass är avklarat och nu sitter jag och äter någon "återhämtningsmacka" och väntar på att jag ska ut till djuren igen 🙂
Hoppas de kommer i tid idag så jag kan sätta på vattnet igen...
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 09:45God morgon =)
Lite trött idag efter 9 mil i Fäders spår igår och bara några timmars sömn, men en ny dag väntar.
Vargar är snälla
Nina - läste om din disk för sent... Är ju rätt rofyllt att diska!
God morgon =)
Lite trött idag efter 9 mil i Fäders spår igår och bara några timmars sömn, men en ny dag väntar.
Vargar är snälla
Nina - läste om din disk för sent... Är ju rätt rofyllt att diska!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 10:21Visst är det rofyllt att diska, men det tar tiiid! Dessutom förstör jag naglarna. Målade dom alldeles rosa och fina igår morse ju. 😉
Men nu är det klart och jag tränar på jobbet istället. Har en dötimma innan mötet. Jag hade inte orkat yoga på fastande
Visst är det rofyllt att diska, men det tar tiiid! Dessutom förstör jag naglarna. Målade dom alldeles rosa och fina igår morse ju. 😉
Men nu är det klart och jag tränar på jobbet istället. Har en dötimma innan mötet. Jag hade inte orkat yoga på fastande
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 09:02God Morgon!
Har hunnit igenom hela tidningen och sätter strax tänderna i dagens Sudoku. En påtår någon?
Håller Cecilia i handen oxå.
God Morgon!
Har hunnit igenom hela tidningen och sätter strax tänderna i dagens Sudoku. En påtår någon?
Håller Cecilia i handen oxå.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 09:05Godmorgon!
Vaknat, ätit frukost, vattengympat och funderar nu på en frukost nummer två. 🙂
En riktigt skön start på dagen. Nu fattas det bara en skidmedalj med, så är min dag fullständigt gjord! 😀
Godmorgon!
Vaknat, ätit frukost, vattengympat och funderar nu på en frukost nummer två. 🙂
En riktigt skön start på dagen. Nu fattas det bara en skidmedalj med, så är min dag fullständigt gjord! 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 07:19sitter och äter frukost nu..har även gjort matlåda nu på morgonen.. men jag fattar inte varför det är tio minus ute och varför jag vaknar vid tre varje morgon.. för att det var den tiden jag gick upp i söndags?
sitter och äter frukost nu..har även gjort matlåda nu på morgonen.. men jag fattar inte varför det är tio minus ute och varför jag vaknar vid tre varje morgon.. för att det var den tiden jag gick upp i söndags?