Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 07:38Gomorron! 😀
Tänkte bodra med en gomorronbild, för det var enna längesen. Ut och fota himlen som var rätt så fin (rosa såklart), in och leta fram nån sorts sladd till kameran. *leta leta* Till slut fick jag kopplat in kameran till datorn. Sen börjar dato
Gomorron! 😀
Tänkte bodra med en gomorronbild, för det var enna längesen. Ut och fota himlen som var rätt så fin (rosa såklart), in och leta fram nån sorts sladd till kameran. *leta leta* Till slut fick jag kopplat in kameran till datorn. Sen börjar dato
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 07:48God morgon!
Jag är för en gångs skull uppe i god tid och fick för mig att tvätta innan det är dags att gå till jobbet (tvättstugan är alltid ledig på vardagmorgnar) så jag känner mig lite hurtig 🙂 Fick dessutom ett jätterart mail från en student som ta
God morgon!
Jag är för en gångs skull uppe i god tid och fick för mig att tvätta innan det är dags att gå till jobbet (tvättstugan är alltid ledig på vardagmorgnar) så jag känner mig lite hurtig 🙂 Fick dessutom ett jätterart mail från en student som ta
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:05Godmorgon! 😀
Inte ett liv på jobbet idag så det känns som om jag bara sitter av tiden innan jag äntligen får gå hem och styra kosan mot Flen och min häst och en helt okej helg. 🙂
Äääääntligen fredag! (t+)
Godmorgon! 😀
Inte ett liv på jobbet idag så det känns som om jag bara sitter av tiden innan jag äntligen får gå hem och styra kosan mot Flen och min häst och en helt okej helg. 🙂
Äääääntligen fredag! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:14God Morgon!
Lyckades somna om så nu blir det frukost utan tidning. Men dagens är lång och i kväll kommer jag att vila huvudet på en kudde i Mora.
God Morgon!
Lyckades somna om så nu blir det frukost utan tidning. Men dagens är lång och i kväll kommer jag att vila huvudet på en kudde i Mora.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:07Gomorron! 😀
Ingen vacker gomorronhimmel idag. 🙁 Men en annan dag kanske. Nu ska jag piffa mig och åka till mitt nya gym och skriva avtal. Sen ska jag besikta bilen. *nervös* Håll tummarna!
Ha en bra dag allihop! 😀
Gomorron! 😀
Ingen vacker gomorronhimmel idag. 🙁 Men en annan dag kanske. Nu ska jag piffa mig och åka till mitt nya gym och skriva avtal. Sen ska jag besikta bilen. *nervös* Håll tummarna!
Ha en bra dag allihop! 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:52Morsning!
Här packas och städas det inför hemfärd. Inte så många minusgrader idag så bilen kaaaanske startar 🙂
*håller tummarna för Nina och hennes bil*
Morsning!
Här packas och städas det inför hemfärd. Inte så många minusgrader idag så bilen kaaaanske startar 🙂
*håller tummarna för Nina och hennes bil*
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:09God Morgon (förmiddag)!
Vad har hänt med alla morgonpigga här inne? Förr var det ju massa inlägg i denna tråden vid denna tid. Eller är det så att de morgonpigga osinglat sig?
I vilket fall som helst, så önskar jag er alla en underbar dag!
God Morgon (förmiddag)!
Vad har hänt med alla morgonpigga här inne? Förr var det ju massa inlägg i denna tråden vid denna tid. Eller är det så att de morgonpigga osinglat sig?
I vilket fall som helst, så önskar jag er alla en underbar dag!
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:17Kan nog vara så att man har annat för sig än att skriva här direkt när man vaknar kanske 🙂 Typ diska lite, plocka ihop tvätten som ska göras ikväll, börja skruva ihop klädställningen som ska tjäna som temporär garderob när klädkammaren ska röjas ur och
Kan nog vara så att man har annat för sig än att skriva här direkt när man vaknar kanske 🙂 Typ diska lite, plocka ihop tvätten som ska göras ikväll, börja skruva ihop klädställningen som ska tjäna som temporär garderob när klädkammaren ska röjas ur och
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 13:23Jag har ätit frukost, rastat hunden, varit lite social med Helen när hon åt frukost tills hon åkte, varit och simmat, sett på VM, tvättat lite, tömt diskmaskinen och nu ska jag äta lunch för att sen åka till Flen.
Fullt upp med andra ord. 😀
Jag har ätit frukost, rastat hunden, varit lite social med Helen när hon åt frukost tills hon åkte, varit och simmat, sett på VM, tvättat lite, tömt diskmaskinen och nu ska jag äta lunch för att sen åka till Flen.
Fullt upp med andra ord. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2011, 14:49Jessi, det har siktats en varg i Flen. Inte för att jag tror den kommer attackera dina älsklingar. Men förty.
Jessi, det har siktats en varg i Flen. Inte för att jag tror den kommer attackera dina älsklingar. Men förty.