Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 10:03Absolut Mackan, men så försöker jag inte hävda att jag INTE gör det heller. Stooor skillnad på olika serru. 😉
Absolut Mackan, men så försöker jag inte hävda att jag INTE gör det heller. Stooor skillnad på olika serru. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 February 2011, 10:04Är det gnälla att vilja prova sina nya leksaker? Då är alla barn gnälliga på julafton.
Jessie, ta en kaffe till, så blir som fôlk snart.
Är det gnälla att vilja prova sina nya leksaker? Då är alla barn gnälliga på julafton.
Jessie, ta en kaffe till, så blir som fôlk snart.
Quote from Jonny Persson on 19 February 2011, 10:04Som tack för att du erkänner Jessie så skickar jag över en chokladtomte.
Som tack för att du erkänner Jessie så skickar jag över en chokladtomte.
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 10:05Men vafan? Försölker ni förgifta mig?!? :@
Men vafan? Försölker ni förgifta mig?!? :@
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 10:08Jessie, niar du Mackan?
Jessie, niar du Mackan?
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 10:10Nä Helena. Kaffe är också nåt äckligt sorts gift.
*blänger på både Bruse och Mackan*
Nä Helena. Kaffe är också nåt äckligt sorts gift.
*blänger på både Bruse och Mackan*
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 10:12God Morgon!
Dags att ge sig upp med joggingskorna på. Solen skiner, ska inte kolla temperaturen först utan bara ge mig ut innan det är dags att gå till jobbet.
Ha en fin dag alla singlar 😉
God Morgon!
Dags att ge sig upp med joggingskorna på. Solen skiner, ska inte kolla temperaturen först utan bara ge mig ut innan det är dags att gå till jobbet.
Ha en fin dag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 11:48God Förmiddag!
Nu ska jag ge mig iväg och åka skridskor (hoppas jag). Det är ett lopp på banan idag, så jag är lite osäker på om jag får åka. Men jag chansar. Det är bara 10 minuters promenad dit, så det är inte hela världen om jag går dit i onödan;) Kan
God Förmiddag!
Nu ska jag ge mig iväg och åka skridskor (hoppas jag). Det är ett lopp på banan idag, så jag är lite osäker på om jag får åka. Men jag chansar. Det är bara 10 minuters promenad dit, så det är inte hela världen om jag går dit i onödan;) Kan
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 07:23God morgon! 😀
Dagens första bilar är redan lastade.
Det snöar.
Jag är hästledig.
Idag jädrar ska det åkas längdskidor! (t+)
God morgon! 😀
Dagens första bilar är redan lastade.
Det snöar.
Jag är hästledig.
Idag jädrar ska det åkas längdskidor! (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 21 February 2011, 08:07God morgon! 😀
Dagens första kaffekoppar är redan svepta.
Det är soligt.
Jag är ledig.
Idag jädrar så skall det rensas avlopp!! (t-)
God morgon! 😀
Dagens första kaffekoppar är redan svepta.
Det är soligt.
Jag är ledig.
Idag jädrar så skall det rensas avlopp!! (t-)