Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 07:43God morgon!
Precis fått min frukost, väntar på läkaren o sjukgymnast så jag kan åka hem snart. Nytt korsband på plats, menisken korrigerad o resten av knäet såg inte katastrofalt ut så kommer nog inte behöva en sjunde operation! Jippi!
God morgon!
Precis fått min frukost, väntar på läkaren o sjukgymnast så jag kan åka hem snart. Nytt korsband på plats, menisken korrigerad o resten av knäet såg inte katastrofalt ut så kommer nog inte behöva en sjunde operation! Jippi!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:41Härligt Skye! Skönt att allt gick bra! Du får krya på dig 🙂
Härligt Skye! Skönt att allt gick bra! Du får krya på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:13Morrn morrn!
Skye, whoa, 7 operationer i samma knä, där ligger man i lä, jag tycker det är illa nog med mina 3.. yttre ledband, menisk och främre korsband. Kan inte säga att jag är absolut hundra i nåt av mina knän men det kräver jag inte. 🙂
Morrn morrn!
Skye, whoa, 7 operationer i samma knä, där ligger man i lä, jag tycker det är illa nog med mina 3.. yttre ledband, menisk och främre korsband. Kan inte säga att jag är absolut hundra i nåt av mina knän men det kräver jag inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:16Först kaffemuggen är i magen, ska nån mer ha påtår?
Soligt ute, tar det lugnt med morgontidningen och FB. Ha en bra dag 😉
Först kaffemuggen är i magen, ska nån mer ha påtår?
Soligt ute, tar det lugnt med morgontidningen och FB. Ha en bra dag 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 10:16Morsning! Ska ut till stallet om en stund för lite icke-reggad motion. Ikväll ska jag träffa ett gäng härliga människor på Dubliner i Stockholm! 😀 Vi ses där!!
Morsning! Ska ut till stallet om en stund för lite icke-reggad motion. Ikväll ska jag träffa ett gäng härliga människor på Dubliner i Stockholm! 😀 Vi ses där!!
Quote from Fredric Lagerström on 4 March 2011, 10:22God morgon!
Ja hoppas ni får trevligt ikväll!
Jag ska på zumban som vanligt och missar "På spåret" men imorgon ska jag absolut se schlagern. Det är andra chansen, tror jag och jag har i deltävlingarna nästan bara röstat på dem som hamnat där. Så det bli
God morgon!
Ja hoppas ni får trevligt ikväll!
Jag ska på zumban som vanligt och missar "På spåret" men imorgon ska jag absolut se schlagern. Det är andra chansen, tror jag och jag har i deltävlingarna nästan bara röstat på dem som hamnat där. Så det bli
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 10:16Go Morgon!
Rätt pigg och vaken trots sent hemma i går kväll. Trevligt värre och bra musik, även om den var lite hög.
Go Morgon!
Rätt pigg och vaken trots sent hemma i går kväll. Trevligt värre och bra musik, även om den var lite hög.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 13:52och jag som inte passerat 30 än måste/var tvungen gå hem tidigt och sova.. och sova länga..
och jag som inte passerat 30 än måste/var tvungen gå hem tidigt och sova.. och sova länga..
Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2011, 15:03Ja, ni ungdomar. De vet man ju hur ni sover bort halva dagarna 😉
Ja, ni ungdomar. De vet man ju hur ni sover bort halva dagarna 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 07:54God morgon! 🙂
Vaknat härligt utsövd idag. Gå och lägga sig tidigt KANSKE is da shit, trots allt? *förvånad min=ON*
Nu frukost och sen gäller det att lägga upp dan så att det blir maximalt med TV-sport och IRL-dito samtidigt. Plus ett försök till att vec
God morgon! 🙂
Vaknat härligt utsövd idag. Gå och lägga sig tidigt KANSKE is da shit, trots allt? *förvånad min=ON*
Nu frukost och sen gäller det att lägga upp dan så att det blir maximalt med TV-sport och IRL-dito samtidigt. Plus ett försök till att vec