Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 19:04Linda: Usch då, krya på dig! *skickar virtuella apelsiner och glass*
Linda: Usch då, krya på dig! *skickar virtuella apelsiner och glass*
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 05:44Usch, låter inte skönt Linda 🙁
Jag är vaken och känner mig rätt så utsövd, gjorde som Jessie här om kvällen och la mig tidigt. Men då hann jag ju inte titta in till er 🙁
God Morgon alla Kvinnor och Män! Ha en underbar Internationell Kvinnodag, gör n
Usch, låter inte skönt Linda 🙁
Jag är vaken och känner mig rätt så utsövd, gjorde som Jessie här om kvällen och la mig tidigt. Men då hann jag ju inte titta in till er 🙁
God Morgon alla Kvinnor och Män! Ha en underbar Internationell Kvinnodag, gör n
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 11:37Tack ska ni ha. Känner mig rätt ynklig idag också men jag satsar på att sova bort feber och förkylning (istället för att trycka i mig en massa piller och/eller echinaguard) inbillar mig att det blir bättre snabbare då 🙂
Lite typiskt att jag just idag,
Tack ska ni ha. Känner mig rätt ynklig idag också men jag satsar på att sova bort feber och förkylning (istället för att trycka i mig en massa piller och/eller echinaguard) inbillar mig att det blir bättre snabbare då 🙂
Lite typiskt att jag just idag,
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2011, 12:05Hur vet du att han var söt, slickade du honom eller tog ett provbett?
Hur vet du att han var söt, slickade du honom eller tog ett provbett?
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 12:39Haha, det du! 😉
Haha, det du! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2011, 12:48Slurp!
Slurp!
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 18:50Hmm, jag har tjejkompisar som brukar twittra om när det dyker upp snygga hantverkare. Linda verkar vara inne på samma spår här? 😉
Hmm, jag har tjejkompisar som brukar twittra om när det dyker upp snygga hantverkare. Linda verkar vara inne på samma spår här? 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 19:56Johan: *host harkel* Lyssna inte på mig, jag feberyrar! 😉
Johan: *host harkel* Lyssna inte på mig, jag feberyrar! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 March 2011, 20:45Det är alltså hantverkare man skall bli 🙂 ... damn, man skulle ju bara både söt och snygg med... damn! Men Linda, du bjöd väl honom på fika? 😉
Det är alltså hantverkare man skall bli 🙂 ... damn, man skulle ju bara både söt och snygg med... damn! Men Linda, du bjöd väl honom på fika? 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 20:51Aadu: Nej, jag gjorde ju inte det 🙁 Fast vid närmare eftertanke hade han nog inte tackat ja...
Aadu: Nej, jag gjorde ju inte det 🙁 Fast vid närmare eftertanke hade han nog inte tackat ja...