Quote from Fredric Lagerström on 8 March 2011, 21:35Du får se till att vara frisk och kry nästa gång han kommer. Då får du vara beredd med kanelbullarna 😉 😉
Du får se till att vara frisk och kry nästa gång han kommer. Då får du vara beredd med kanelbullarna 😉 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:32*suckar* om ett år alltså...
*suckar* om ett år alltså...
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:26Men Linda, du får väl ha sönder något så han kommer tillbaka 😉
Men Linda, du får väl ha sönder något så han kommer tillbaka 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:02Thomas: Du tycker inte att det verkar liiiite desperat? 😉 *hämtar hammaren och smyger närmre varmluftspumpen*
Thomas: Du tycker inte att det verkar liiiite desperat? 😉 *hämtar hammaren och smyger närmre varmluftspumpen*
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:07Linda, se till att få in bullarna i ugnen först 😉
Linda, se till att få in bullarna i ugnen först 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:18Jag trodde att bulle i ugnen var något som kunde hända efter mötet med hantverkaren ...
Jag trodde att bulle i ugnen var något som kunde hända efter mötet med hantverkaren ...
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:40Thomas verkar ha erfarenhet av hantverkare;)
Thomas verkar ha erfarenhet av hantverkare;)
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:58Nu blev jag nog mer sugen på kanelbullar än på hantverkaren... Sundhetstecken?! 😀 😉
Nu blev jag nog mer sugen på kanelbullar än på hantverkaren... Sundhetstecken?! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 17:13Thomas: Var det inte därför Gud gav er män sjuksköterskor, flygvärdinnor och livräddare i röda baddräkter? Någon rättvisa får det väl vara! 😉
Thomas: Var det inte därför Gud gav er män sjuksköterskor, flygvärdinnor och livräddare i röda baddräkter? Någon rättvisa får det väl vara! 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 17:41Thomas, vilken tur att det finns så många trevliga funbeaterskor då;)
Thomas, vilken tur att det finns så många trevliga funbeaterskor då;)