Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 18:03😀
😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:20Ähh, Linda det där med hantverkare är överreklamerat.
Bullar, check.
Hjälplös tjej utan verktyg, check.
Tillsnyggad och upppiffad, checkoch se här sitter jag fortfarande singlare än någonsin. 😉
Ähh, Linda det där med hantverkare är överreklamerat.
Bullar, check.
Hjälplös tjej utan verktyg, check.
Tillsnyggad och upppiffad, check
och se här sitter jag fortfarande singlare än någonsin. 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:33Anna: Du har rätt. Men det blir inte bättre så här heller:
* Kan baka bullar - check!
* Ohjälplös tjej MED verktyg - check!
* Kan snygga till och piffa upp mig - check! (när jag vill)Men vad hjälper det? Är lika singlad som vanligt 🙁
Anna: Du har rätt. Men det blir inte bättre så här heller:
* Kan baka bullar - check!
* Ohjälplös tjej MED verktyg - check!
* Kan snygga till och piffa upp mig - check! (när jag vill)
Men vad hjälper det? Är lika singlad som vanligt 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2011, 20:49Anna, du kan väl ta den där medföljande insexnyckeln och skruva ihop dig en egen hantverkare.
Linda, du glömde klippa klorna.
Anna, du kan väl ta den där medföljande insexnyckeln och skruva ihop dig en egen hantverkare.
Linda, du glömde klippa klorna.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:54Bruse: Varför skulle jag klippa klorna? Då kan jag ju inte klättra i träd! 😉
Bruse: Varför skulle jag klippa klorna? Då kan jag ju inte klättra i träd! 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:59Precis. Linda kanske hoppas på en trevligt brandman som ska hjälpa henne ner för trädet när hon klättrat högst upp och inte kan komma ner igen? 😉
Precis. Linda kanske hoppas på en trevligt brandman som ska hjälpa henne ner för trädet när hon klättrat högst upp och inte kan komma ner igen? 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 21:03Schhh Bennu, inte så högt! Då kanske fler tar efter min geniala plan! 😉
Schhh Bennu, inte så högt! Då kanske fler tar efter min geniala plan! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2011, 21:04Väx naglar väx!
Har ju sett här på Funbeat att det finns brandkvinnor!
Väx naglar väx!
Har ju sett här på Funbeat att det finns brandkvinnor!
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 21:06Linda: Men du är ju den enda som är en katt här?... 😉
Linda: Men du är ju den enda som är en katt här?... 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 21:29Men tjejer, nu gav ni ju två motsatta alternativ. Hur ska en man kunna välja mellan dessa? (#)
Men tjejer, nu gav ni ju två motsatta alternativ. Hur ska en man kunna välja mellan dessa? (#)