Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Men Mattias... jag kan bara svara för att min metod inte funkade. Vet inte riktigt vad Lindas taktik gick ut på, men vi kan nog konstatera att ingen av oss hade nåt framgångsrecept.

Anna: Istället för bullar och inga verktyg - har du provat med "jag har öl och kall falukorv och här kan man se på tipsextra"? 😉

Ahaa.... Mattias.

Jag har öl, check
jag har (snart) kall falukorv, check
och tipsextra har jag inget alls emot, check

När jag sprungit till butiken och hem igen så slår jag mig ner i soffan och väntar med spänning vad som händer. Tvivlar faktiskt om ja

Jag glömde säga att just dessa attribut inte funkar på just mig, men jag är inte nödvändigtvis representativ. Så det är väl bra att du kompletterar dig och letar på flera fronter? Både bullar och falukorv = dubbelt så bra. 🙂

Hmm, jag har sällan falukorv hemma... Funkar pannkakor? 😉

Som sagt, falukorv är inte min grej och jag tycker fotboll är rätt tråkig sport att titta på. Pannkakor med sylt och glass, och så kollar vi på skidskytte så har vi en deal. 🙂

Jag HAR pannkakor (i frysen, jag måste väl inte ha lagat dem själv va?? 😉 ) OCH jag följer skidskyttet slaviskt. (V)

Pannkakor är annars ganska lätt att laga. *händig man som svingar med stekpannan*

Då blir det till att leta helg för ett träningsläger i Dalarna. 😉

Jaaa! *ser framför mig hur en man med grotesk träningsvärk står och steker pannkakor i mitt kök* 😀

Svårt val - avslappnat yasuragi-spa eller groteskt träningsläger med make your own dinner... Du borde öppna hälsoställe, Jessie. 🙂

EDIT: eftersom du är så bra på att sälja in konceptet till eventuella kunder, tänkte jag.