Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:13Kul att höra Helen!
Kul att höra Helen!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 05:49God Morgon Världen!
Ha en bra dag alla FB-singlar 😉 Det ska jag ha (t+)
God Morgon Världen!
Ha en bra dag alla FB-singlar 😉 Det ska jag ha (t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 05:47God Morgon!
I går var först morgonen då solen lös i mina ögon vid Tomteboda, vårtecken för mig. Ha det toppendag 😉
God Morgon!
I går var först morgonen då solen lös i mina ögon vid Tomteboda, vårtecken för mig. Ha det toppendag 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:54Morrn!
Ledig dag i dag, ska möta en kompis på IKEA i kväll. Annars tar jag det lugnt, tror jag behöver det 😉
Morrn!
Ledig dag i dag, ska möta en kompis på IKEA i kväll. Annars tar jag det lugnt, tror jag behöver det 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:21godmorgon ! jag trodde att allt skulle vara vitt när jag kollade ut, tji fick jag!
godmorgon ! jag trodde att allt skulle vara vitt när jag kollade ut, tji fick jag!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:22Då bor du på fel ställe, du kan få lite av mig 🙂
Då bor du på fel ställe, du kan få lite av mig 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:39SOVMORN! (ja jädrar i det....)
...oooch så klämmer vi i med hela folkets favoritsång (?)Ja seeee det snööööar, ja se det snöar! Det var väl ROLIGT? HURRAAAA! 😀
SOVMORN! (ja jädrar i det....)
...oooch så klämmer vi i med hela folkets favoritsång (?)
Ja seeee det snööööar, ja se det snöar! Det var väl ROLIGT? HURRAAAA! 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:54(t+) på Jessie där 😀
(t+) på Jessie där 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:10Här snöar det inte. Och så sjunger vi på vår favoritsång:
"Nu ska du höra någonting jag vill tala om. Jag såg en lärka nyss och det var våren som kom..."
Här snöar det inte. Och så sjunger vi på vår favoritsång:
"Nu ska du höra någonting jag vill tala om. Jag såg en lärka nyss och det var våren som kom..."
Quote from ellen olsson on 18 March 2011, 10:14Snart dags för denna:
http://www.youtube.com/watch?v=JgrNj_6A9rE
Snart dags för denna:
http://www.youtube.com/watch?v=JgrNj_6A9rE