Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Här i Jötteborrg är det strålande sol från en klarblå himmel och 17 grader! Snön (ha ha) den e ett minne blott!

Somnade i soffan igår, det var länge sedan. Väcktes av J kl 6.00 i morse, "är det morgon nu?". "Nej". "Men jag ser solen".

Det här kommer bli kul i sommar (#)

GodMorgon!

En ny underbart solig dag och nya underbara möjligheter!!

Hade bara snön försvunnit tills mitt löparpass i eftermiddag, hade det varit ännu bättre...:-)

God morgon!

Precis avslutat dagens andra lätta rörlighetspass! Knäet som har känts helt ok och gjort framsteg i 17 dagar bestämde sig i fredags em att det var dax att få ett rejält bakslag. Hamstringfästet där de plockat senan känns som ett enda stenhårt

God morgon!

Igår fick jag stå inne i ett mörkt ridhus hela dagen medan andra var ute i det vackra vädret... men IDAG är det MIN TUR!! 😀 Idag ska jag också "flytta" in till hunden jag ska passa en vecka. Ska bli mysigt att ha en liten vovve i en vecka :-

God Morgon!

Börjar dagen vid Landstingshuset på Hantverkargatan för att sen bege mig till en konferens på Söder. Fast helst av allt skulle jag vilja vara ute i solskenet (H)

Ha en bra dag!

Vilken underbar underbar morgon! Varma vindar och jag känner mig makalöst nog lite friskare (t+)

Inte illa Håsen, men de har väl påbrå och goda förebilder!

God morgon! I dag är en STOR dag. Jag ska ha jeans på mig på jobbet för första gången. Vi har clearat med chefen för att vi ska på skidresa idag och han sa ok. STORT! (H)

Gomorron! Oj, Katarina! Det är viss skillnad mellan olika branscher... 😀