Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2011, 13:36Här i Jötteborrg är det strålande sol från en klarblå himmel och 17 grader! Snön (ha ha) den e ett minne blott!
Här i Jötteborrg är det strålande sol från en klarblå himmel och 17 grader! Snön (ha ha) den e ett minne blott!
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 06:43Somnade i soffan igår, det var länge sedan. Väcktes av J kl 6.00 i morse, "är det morgon nu?". "Nej". "Men jag ser solen".
Det här kommer bli kul i sommar (#)
Somnade i soffan igår, det var länge sedan. Väcktes av J kl 6.00 i morse, "är det morgon nu?". "Nej". "Men jag ser solen".
Det här kommer bli kul i sommar (#)
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 10:01GodMorgon!
En ny underbart solig dag och nya underbara möjligheter!!
Hade bara snön försvunnit tills mitt löparpass i eftermiddag, hade det varit ännu bättre...:-)
GodMorgon!
En ny underbart solig dag och nya underbara möjligheter!!
Hade bara snön försvunnit tills mitt löparpass i eftermiddag, hade det varit ännu bättre...:-)
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 10:45God morgon!
Precis avslutat dagens andra lätta rörlighetspass! Knäet som har känts helt ok och gjort framsteg i 17 dagar bestämde sig i fredags em att det var dax att få ett rejält bakslag. Hamstringfästet där de plockat senan känns som ett enda stenhårt
God morgon!
Precis avslutat dagens andra lätta rörlighetspass! Knäet som har känts helt ok och gjort framsteg i 17 dagar bestämde sig i fredags em att det var dax att få ett rejält bakslag. Hamstringfästet där de plockat senan känns som ett enda stenhårt
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 11:07God morgon!
Igår fick jag stå inne i ett mörkt ridhus hela dagen medan andra var ute i det vackra vädret... men IDAG är det MIN TUR!! 😀 Idag ska jag också "flytta" in till hunden jag ska passa en vecka. Ska bli mysigt att ha en liten vovve i en vecka :-
God morgon!
Igår fick jag stå inne i ett mörkt ridhus hela dagen medan andra var ute i det vackra vädret... men IDAG är det MIN TUR!! 😀 Idag ska jag också "flytta" in till hunden jag ska passa en vecka. Ska bli mysigt att ha en liten vovve i en vecka :-
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 07:10God Morgon!
Börjar dagen vid Landstingshuset på Hantverkargatan för att sen bege mig till en konferens på Söder. Fast helst av allt skulle jag vilja vara ute i solskenet (H)
Ha en bra dag!
God Morgon!
Börjar dagen vid Landstingshuset på Hantverkargatan för att sen bege mig till en konferens på Söder. Fast helst av allt skulle jag vilja vara ute i solskenet (H)
Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 08:49Vilken underbar underbar morgon! Varma vindar och jag känner mig makalöst nog lite friskare (t+)
Vilken underbar underbar morgon! Varma vindar och jag känner mig makalöst nog lite friskare (t+)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 22:47Inte illa Håsen, men de har väl påbrå och goda förebilder!
Inte illa Håsen, men de har väl påbrå och goda förebilder!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 07:22God morgon! I dag är en STOR dag. Jag ska ha jeans på mig på jobbet för första gången. Vi har clearat med chefen för att vi ska på skidresa idag och han sa ok. STORT! (H)
God morgon! I dag är en STOR dag. Jag ska ha jeans på mig på jobbet för första gången. Vi har clearat med chefen för att vi ska på skidresa idag och han sa ok. STORT! (H)
Quote from ellen olsson on 24 March 2011, 08:13Gomorron! Oj, Katarina! Det är viss skillnad mellan olika branscher... 😀
Gomorron! Oj, Katarina! Det är viss skillnad mellan olika branscher... 😀