Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:05jag hade oxå mig jeans på jobbet idag, det hör inte heller till vanligheterna, brukar dra på mig pyjamasbyxorna..
men inte åkte jag skidor för det idag..
jag hade oxå mig jeans på jobbet idag, det hör inte heller till vanligheterna, brukar dra på mig pyjamasbyxorna..
men inte åkte jag skidor för det idag..
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2011, 21:08Helen, sover du på jobbet?
Jag äger inga jeans, inte burit jeans de senaste 20 åren. Varför se ut som en dålig kopia?
Helen, sover du på jobbet?
Jag äger inga jeans, inte burit jeans de senaste 20 åren. Varför se ut som en dålig kopia?
Quote from Fredric Lagerström on 24 March 2011, 22:35Jag går i ärvda jeans . Par min son vuxit ur.
Jag går i ärvda jeans . Par min son vuxit ur.
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2011, 22:40Hehe. Klonen har ärvt min spårvägsuniform.
Hehe. Klonen har ärvt min spårvägsuniform.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 22:42Själv har jag ärvt storebrors Peak-jacka.....
Själv har jag ärvt storebrors Peak-jacka.....
Quote from Fredric Lagerström on 25 March 2011, 07:41God morgon singlar uti alla landsändar!
Jag kan meddela att det är fredag idag. (t+)
Ha en bra dag alla!
God morgon singlar uti alla landsändar!
Jag kan meddela att det är fredag idag. (t+)
Ha en bra dag alla!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 09:17Inte vilken fredag som helst.
BILD:www.limesoup.com/wp-content/uploads/2009/06/waffles.jpg
Inte vilken fredag som helst.
BILD:www.limesoup.com/wp-content/uploads/2009/06/waffles.jpg
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 09:26God morgon. Skönt med en ledig fredag 😀
God morgon. Skönt med en ledig fredag 😀
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 09:33God morgon (eller förmiddag, kanske?)!
Är också ledig idag. Kanske ska dra fram våffeljärnet, dagen till ära? 🙂
God morgon (eller förmiddag, kanske?)!
Är också ledig idag. Kanske ska dra fram våffeljärnet, dagen till ära? 🙂
Quote from ellen olsson on 25 March 2011, 09:43Jag är också ledig och våffeljärnet åker definitivt fram idag.
Jag är också ledig och våffeljärnet åker definitivt fram idag.