Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:36Pia: (t-)
Pia: (t-)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:47Verkligen skit, fast förra månaden kom de in under fredagnatten.... lite märkligt...
Verkligen skit, fast förra månaden kom de in under fredagnatten.... lite märkligt...
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:01Åhå.. undrar just om man skulle ta och ringa ett samtal och beställa lite våfflor till ikväll då? (H)
Åhå.. undrar just om man skulle ta och ringa ett samtal och beställa lite våfflor till ikväll då? (H)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:30nej, jag sover inte på jobbet, bara kläderna som ska användas när vi ska vara extra renliga 😉
nej, jag sover inte på jobbet, bara kläderna som ska användas när vi ska vara extra renliga 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:40God morgon, upp o hoppa!
Solen skiner, dock lite kallt. Men med rätt kläder, så är det fantastiskt väder:-)
God morgon, upp o hoppa!
Solen skiner, dock lite kallt. Men med rätt kläder, så är det fantastiskt väder:-)
Quote from Fredric Lagerström on 26 March 2011, 08:57Japp! Fint här med. Frös lite först när jag gick ut men tyckte sen att det var gott ute!
Helt klarblå himmel i Göteborg och "spring is in the air"Oooops, höll på att glömma:
Guten Morgen meine Damen und Herren! 😉
Japp! Fint här med. Frös lite först när jag gick ut men tyckte sen att det var gott ute!
Helt klarblå himmel i Göteborg och "spring is in the air"
Oooops, höll på att glömma:
Guten Morgen meine Damen und Herren! 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:09precis ätit frukost, ska snart ut i solen
precis ätit frukost, ska snart ut i solen
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:35God morgon på er! Soligt och kallt här.
Dags att ta ut återvinningen och sedan på med träningskläderna och ta en runda. Jag springer på marken till skillnad från Aadu som spring in the air.
God morgon på er! Soligt och kallt här.
Dags att ta ut återvinningen och sedan på med träningskläderna och ta en runda. Jag springer på marken till skillnad från Aadu som spring in the air.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:53Godmorgon!
Här ska också slängas lite sopor och sen ska jag ge mig på säsongens sista vinterutmaning. Hade jag fått önska hade det varit ett par grader varmare i luften så hade det varit en helt perfekt dag för dykning.
Godmorgon!
Här ska också slängas lite sopor och sen ska jag ge mig på säsongens sista vinterutmaning. Hade jag fått önska hade det varit ett par grader varmare i luften så hade det varit en helt perfekt dag för dykning.
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 10:10Morrn!
Jag hoppade av 20-milaren, går åt så mycket dyra engångsvärmesulor eller batterier till elsulorna när det är kallt.
Så dagens alternativ är:
1) cykla själv ca 5-10 mil inte fyullt så långt hemifrån
2) gå på 2-timmar spinning där jag nu står på fj
Morrn!
Jag hoppade av 20-milaren, går åt så mycket dyra engångsvärmesulor eller batterier till elsulorna när det är kallt.
Så dagens alternativ är:
1) cykla själv ca 5-10 mil inte fyullt så långt hemifrån
2) gå på 2-timmar spinning där jag nu står på fj