Quote from Jonny Persson on 26 March 2011, 15:52Vi är rörande överens Bruse. Det finns inget som är så svårt att klä sig för när man ska träna som blåst.
Vi är rörande överens Bruse. Det finns inget som är så svårt att klä sig för när man ska träna som blåst.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:53Jag har varit inomhus hela dagen. Här blåser det inte! *tihi* 😉
Jag har varit inomhus hela dagen. Här blåser det inte! *tihi* 😉
Quote from ellen olsson on 26 March 2011, 15:55Det låter som om du är lite bortskämd, Bruse. 6m/s är i princip vindstilla. 😉
Det låter som om du är lite bortskämd, Bruse. 6m/s är i princip vindstilla. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 16:56Var ute på en promenad. Blåste lite grand, men ganska lite eg. 🙂 (Här alltså)
Var ute på en promenad. Blåste lite grand, men ganska lite eg. 🙂 (Här alltså)
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 18:44Lyckades hitta lä på terrassen och det gick jättebra att vila "benen" där i solskenet 😉
Lyckades hitta lä på terrassen och det gick jättebra att vila "benen" där i solskenet 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:06själv så fick jag söka skydd bakom de staplade bryggorna när jag skulle försöka sola på stranden..
själv så fick jag söka skydd bakom de staplade bryggorna när jag skulle försöka sola på stranden..
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 22:09Sola i mars?!
Sola i mars?!
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:13nja mer att denna strand är mitt ställe, hade med mig bullar..
nja mer att denna strand är mitt ställe, hade med mig bullar..
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 22:14Åh, har du egen strand?! Jag har bara massa grus i hallen...
Åh, har du egen strand?! Jag har bara massa grus i hallen...
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:21ja idag hade jag en egen strand.. när det är sommar har jag inte det..
ja idag hade jag en egen strand.. när det är sommar har jag inte det..