Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 10:12Helgardera... först ut å cykla ett par timmar och sen tar du spinningen om du får plats. 😀
Helgardera... först ut å cykla ett par timmar och sen tar du spinningen om du får plats. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 10:15Haha, det var då en sannerligen en skön kombo. Ska jag cykla direkt in med crossen i spinninglokalen svettig och färdiguppvärmd?
Haha, det var då en sannerligen en skön kombo. Ska jag cykla direkt in med crossen i spinninglokalen svettig och färdiguppvärmd?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 10:17Bruse, jag tycker du ska ta Annas förslag, kan ju inte bli bättre!
Bruse, jag tycker du ska ta Annas förslag, kan ju inte bli bättre!
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 10:20Men ska jag va 1500 vid Medis, måste jag va hemma före 14 för å byta iallafall skor. Har olika klotsar under på cykelskor och spinningskor. Kan hinna cykla runt på 3 timmar... hm...
Men ska jag va 1500 vid Medis, måste jag va hemma före 14 för å byta iallafall skor. Har olika klotsar under på cykelskor och spinningskor. Kan hinna cykla runt på 3 timmar... hm...
Quote from ellen olsson on 26 March 2011, 10:29Kan du inte ta med verktyg (insex-8:a?) och flytta över pedalerna istället?
Kan du inte ta med verktyg (insex-8:a?) och flytta över pedalerna istället?
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 10:31Försök få in en insexa innanför vevarmen på en spinningcykel... Det är några mm bara.
Dessutom tror jag det blir liite varmt att spinna 2 timmar med Gore-Texfodrade vinterskor...
Sluta jiddra, börja cykla! Marsch till påklädningen och cykelpumpen.
Försök få in en insexa innanför vevarmen på en spinningcykel... Det är några mm bara.
Dessutom tror jag det blir liite varmt att spinna 2 timmar med Gore-Texfodrade vinterskor...
Sluta jiddra, börja cykla! Marsch till påklädningen och cykelpumpen.
Quote from ellen olsson on 26 March 2011, 10:34Jaså? Är det läge för en klassisk, fast 15-nyckel istället?
Jaså? Är det läge för en klassisk, fast 15-nyckel istället?
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 10:40Måste ju ändå hem å byta pulsband, glasögon, så då kan jag packa ned skor med.
Två högar ligger nu på sängen. Sluta stör mig dårå!
Måste ju ändå hem å byta pulsband, glasögon, så då kan jag packa ned skor med.
Två högar ligger nu på sängen. Sluta stör mig dårå!
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 12:52Guten Heute alla Leute!
Es ist unser in die Luft,
bald kommen die Bären,
die Löwen springen aus
und wir bekommen rote Kinder 😀 😉Jag var uppe strax efter halv åtta men slog på datorn senare. Inte så trött trots att jag kom hem närmare 1/2 2, miss
Guten Heute alla Leute!
Es ist unser in die Luft,
bald kommen die Bären,
die Löwen springen aus
und wir bekommen rote Kinder 😀 😉
Jag var uppe strax efter halv åtta men slog på datorn senare. Inte så trött trots att jag kom hem närmare 1/2 2, miss
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 15:49KAN DET FÖR I HELVETE INTE SLUTA BLÅSA SÅ FÖRBANNAT NÅN JÄVLA GÅNG?
Inte enda dag senaste året har det varit mindre än 3 m/s. Oftast mer än 6 m/s.
KAN DET FÖR I HELVETE INTE SLUTA BLÅSA SÅ FÖRBANNAT NÅN JÄVLA GÅNG?
Inte enda dag senaste året har det varit mindre än 3 m/s. Oftast mer än 6 m/s.