Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 22:21Tossi tjej, solbada i mars!
Tossi tjej, solbada i mars!
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:52Så klart man kan sola i mars 😉 Fast jag får mest fräknar......................
I Fjällnäs är det ibland after ski på verandan med ytterst lite kläder på, typ sport-BH. Min brorsdotter Cissi brukar ta på baddräkt och gå på snön (H)
Så klart man kan sola i mars 😉 Fast jag får mest fräknar......................
I Fjällnäs är det ibland after ski på verandan med ytterst lite kläder på, typ sport-BH. Min brorsdotter Cissi brukar ta på baddräkt och gå på snön (H)
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 23:27Det skulle se ut det, herr Bruse i sportbehå!
Det skulle se ut det, herr Bruse i sportbehå!
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 09:11Vaknade tidigt och tyckte det var mulet ute men sen kom jag på att jag ställt om klockan innan jag gick och la mig. Nu är det frukostladdning inför dagens uppdrag, jag har några fjärilar i magen......
Ha en toppensöndag alla singlar 😉
Vaknade tidigt och tyckte det var mulet ute men sen kom jag på att jag ställt om klockan innan jag gick och la mig. Nu är det frukostladdning inför dagens uppdrag, jag har några fjärilar i magen......
Ha en toppensöndag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 11:16God morgon! Eller förmiddag.. 😉 Vaknade för drygt en timme sedan, och undrade varför alarmet på telefonen inte hade ringt vid 8. Telefonen var stendöd.. (Den var fulladdad när den dog, så det var inte batteriet) Den överlevde mig i tre månader. Mobilmaro
God morgon! Eller förmiddag.. 😉 Vaknade för drygt en timme sedan, och undrade varför alarmet på telefonen inte hade ringt vid 8. Telefonen var stendöd.. (Den var fulladdad när den dog, så det var inte batteriet) Den överlevde mig i tre månader. Mobilmaro
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 08:38God morgon! Jag är trött som en liten gnu efter skidresan. Sover som däckad på nätterna. Känner av löprundan igår lite här och var, framför allt är knäna stela. Trots det är jag så fantastiskt glad att det är barmark och tävlingssäsongen är igång! Spontan
God morgon! Jag är trött som en liten gnu efter skidresan. Sover som däckad på nätterna. Känner av löprundan igår lite här och var, framför allt är knäna stela. Trots det är jag så fantastiskt glad att det är barmark och tävlingssäsongen är igång! Spontan
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:23Vårruset känns som en kärring tävling jag håller med...
Vårruset känns som en kärring tävling jag håller med...
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:40Morrn morrn, snöhelvete bara vräker ner ute, nu får det vara nog! ge mig sol värme och medvind så jag kan börja träna lite ute nångång, jag är less på spinning och löpband nu (#)
Förresten, grattis till er som gjorde premiärmilen, ni såg spänstiga ut vi
Morrn morrn, snöhelvete bara vräker ner ute, nu får det vara nog! ge mig sol värme och medvind så jag kan börja träna lite ute nångång, jag är less på spinning och löpband nu (#)
Förresten, grattis till er som gjorde premiärmilen, ni såg spänstiga ut vi
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:23godmorgon! vet inte vad det är för något vitt som faller utanför fönstret..
godmorgon! vet inte vad det är för något vitt som faller utanför fönstret..
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:25Mjäll?
Mjäll?