Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:35God morgon!
Det dalar något vitt utanför mitt fönster också, var är solen?
Efter vissa påtryckningar från Jessie om att testa löpning och börja springa så smått HADE jag tänkt anmäla mig till Vårruset, men tack vare Kat och Magnus har jag nu kommit på
God morgon!
Det dalar något vitt utanför mitt fönster också, var är solen?
Efter vissa påtryckningar från Jessie om att testa löpning och börja springa så smått HADE jag tänkt anmäla mig till Vårruset, men tack vare Kat och Magnus har jag nu kommit på
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:38Linda: Hoppas du vet vad du ger dig in på när du pratar med löpcoach Jessie. Du kan bli fast... 🙂
Linda: Hoppas du vet vad du ger dig in på när du pratar med löpcoach Jessie. Du kan bli fast... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:44Mattias: Jo, jag var kanske på väg ner i löparträsket men nu blir det inget med det. *drar en lättnadens suck* (H)
Mattias: Jo, jag var kanske på väg ner i löparträsket men nu blir det inget med det. *drar en lättnadens suck* (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 10:49Linda, Vårruset är en jättebra tävling att börja med och det kan vara riktigt trevligt om man gör det som ett lag och picknickar efteråt (tror man måste vara fyra i ett lag). Så börja inte komma med ursäkter nu 😉
Linda, Vårruset är en jättebra tävling att börja med och det kan vara riktigt trevligt om man gör det som ett lag och picknickar efteråt (tror man måste vara fyra i ett lag). Så börja inte komma med ursäkter nu 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 11:18Pick nick...för tusan är dett gulli i gull eller ett lopp?
Pick nick...för tusan är dett gulli i gull eller ett lopp?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 11:29To answer your question: gull i gull (H) Men det kan vara trevligt det med (och så ÄR det ett bra lopp att starta med).
To answer your question: gull i gull (H) Men det kan vara trevligt det med (och så ÄR det ett bra lopp att starta med).
Quote from ellen olsson on 29 March 2011, 11:33Borde det inte vara ett lopp för både killar och tjejer om man vill ha gullegull? 😉
Borde det inte vara ett lopp för både killar och tjejer om man vill ha gullegull? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 29 March 2011, 11:34Jag tänker mej lite smart omvänd psykologi här som ett långt liv som
tveksam far har lärt mej.Linda: Du bör avstå från löpning. Du kan bli fast;)
Jag tänker mej lite smart omvänd psykologi här som ett långt liv som
tveksam far har lärt mej.
Linda: Du bör avstå från löpning. Du kan bli fast;)
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 12:23Ånej, tro inte att jag glömmer bort att ni kallade det "Kärringlopp" i tidigare inlägg, hur mycket ni än försöker! 😉
Aadu: Du har helt rätt! Ska undvika löpning! *immun mot omvänd psykologi*
Ånej, tro inte att jag glömmer bort att ni kallade det "Kärringlopp" i tidigare inlägg, hur mycket ni än försöker! 😉
Aadu: Du har helt rätt! Ska undvika löpning! *immun mot omvänd psykologi*
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 12:37Helt ening med Fredrik...Gulli gull utan killar blir kärringlopp. Med killar blir det mys!
Helt ening med Fredrik...Gulli gull utan killar blir kärringlopp. Med killar blir det mys!