Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!

Det dalar något vitt utanför mitt fönster också, var är solen?

Efter vissa påtryckningar från Jessie om att testa löpning och börja springa så smått HADE jag tänkt anmäla mig till Vårruset, men tack vare Kat och Magnus har jag nu kommit på

Linda: Hoppas du vet vad du ger dig in på när du pratar med löpcoach Jessie. Du kan bli fast... 🙂

Mattias: Jo, jag var kanske på väg ner i löparträsket men nu blir det inget med det. *drar en lättnadens suck* (H)

Linda, Vårruset är en jättebra tävling att börja med och det kan vara riktigt trevligt om man gör det som ett lag och picknickar efteråt (tror man måste vara fyra i ett lag). Så börja inte komma med ursäkter nu 😉

Pick nick...för tusan är dett gulli i gull eller ett lopp?

To answer your question: gull i gull (H) Men det kan vara trevligt det med (och så ÄR det ett bra lopp att starta med).

Borde det inte vara ett lopp för både killar och tjejer om man vill ha gullegull? 😉

Jag tänker mej lite smart omvänd psykologi här som ett långt liv som
tveksam far har lärt mej.

Linda: Du bör avstå från löpning. Du kan bli fast;)

Ånej, tro inte att jag glömmer bort att ni kallade det "Kärringlopp" i tidigare inlägg, hur mycket ni än försöker! 😉

Aadu: Du har helt rätt! Ska undvika löpning! *immun mot omvänd psykologi*

Helt ening med Fredrik...Gulli gull utan killar blir kärringlopp. Med killar blir det mys!