Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 22:11Ica bjuder på picnic om man är x antal i laget. Kan vara beroende på vilket lopp vi pratar om, blodomloppet ska man vara 5.
De har även lite billigare anmälan om x antal är blodgivare/ica-korts ägare
Ica bjuder på picnic om man är x antal i laget. Kan vara beroende på vilket lopp vi pratar om, blodomloppet ska man vara 5.
De har även lite billigare anmälan om x antal är blodgivare/ica-korts ägare
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 08:24God morgon! Sover fortfarande som död på nätterna. Släpade mig till sängen lite efter 21 (fick avbryta Desperate housewives och skippa Cougar Town *förskräckt smiley* - tur att man har inspelningsbar box). Hade tänkt gå upp och träna tidigt i morse men de
God morgon! Sover fortfarande som död på nätterna. Släpade mig till sängen lite efter 21 (fick avbryta Desperate housewives och skippa Cougar Town *förskräckt smiley* - tur att man har inspelningsbar box). Hade tänkt gå upp och träna tidigt i morse men de
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 08:33Men Linda, nu pratade vi ju om mat lagad av MIG. Det borde väl du om någon förstå hur UNIKT det är?!? Jämföra det med vilket restaurangbesök som helst på det där viset?? *förnärmad min=ON*
Men Linda, nu pratade vi ju om mat lagad av MIG. Det borde väl du om någon förstå hur UNIKT det är?!? Jämföra det med vilket restaurangbesök som helst på det där viset?? *förnärmad min=ON*
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 08:46God morgon!
Brr vad kallt det var i morse, svårt att klä sig om man inte vill svettas senare på dagen. (#)
*viskar så inte Jessie hör* Idag ska jag k a n s k e till Löplabbet och bara kolla lite 😉
Jessie: Jag har aldrig provat din hemlagade mat, så
God morgon!
Brr vad kallt det var i morse, svårt att klä sig om man inte vill svettas senare på dagen. (#)
*viskar så inte Jessie hör* Idag ska jag k a n s k e till Löplabbet och bara kolla lite 😉
Jessie: Jag har aldrig provat din hemlagade mat, så
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 09:06Sooooovmorgon! *bara kände att jag ville skriva det* 😀
Undrar vad tusan man kan tvinga kroppen till att träna idag?I övrigt är jag lite nöjd med att Linda tydligen följer "löpcoachens" råd fast hon hela tiden hävdar att hon minsann varken ska eller vil
Sooooovmorgon! *bara kände att jag ville skriva det* 😀
Undrar vad tusan man kan tvinga kroppen till att träna idag?
I övrigt är jag lite nöjd med att Linda tydligen följer "löpcoachens" råd fast hon hela tiden hävdar att hon minsann varken ska eller vil
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 09:55God Morgon!
LEDIG DAG (L), tar nog en promenad för att mjuka upp kroppen. Det är lite stelt efter söndagens aktivitet.
God Morgon!
LEDIG DAG (L), tar nog en promenad för att mjuka upp kroppen. Det är lite stelt efter söndagens aktivitet.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:37Morrn morrn, idag har jag gjort premiär i vit slips. Jag förmodar jag kommer få en viss rutin i dessa sammanhang också även om jag nog helst skulle slippa. Nåväl, en fin dag har det varit.
Morrn morrn, idag har jag gjort premiär i vit slips. Jag förmodar jag kommer få en viss rutin i dessa sammanhang också även om jag nog helst skulle slippa. Nåväl, en fin dag har det varit.
Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2011, 21:05Usch vad trist.
Usch vad trist.
Quote from ellen olsson on 30 March 2011, 21:45Usch! Tråkigt att höra, Kalle. Vit slips är en accessoar man helst vill slippa bära.
Usch! Tråkigt att höra, Kalle. Vit slips är en accessoar man helst vill slippa bära.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 09:05Solsken även i dag, laddar inför VU i kväll 😉
Ska på nåt möte om pension i stan utan förpliktelser. Men det kommer säkert att sluta med att jag skriver under nåt kontrakt som lovar guld och gröna skogar......
Ha en bra dag!
Solsken även i dag, laddar inför VU i kväll 😉
Ska på nåt möte om pension i stan utan förpliktelser. Men det kommer säkert att sluta med att jag skriver under nåt kontrakt som lovar guld och gröna skogar......
Ha en bra dag!