Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 10:58Näe. Men jag hade inte haft något emot det;)
Näe. Men jag hade inte haft något emot det;)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:10Så du hade inte blivet orolig om du vaknade upp breved någon främmande människa som du aldrig sett förr?
Så du hade inte blivet orolig om du vaknade upp breved någon främmande människa som du aldrig sett förr?
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:21Joo, det var inte en främmande människa jag hoppats på...
Hade jag hittat någon främmande man i min säng imorse, hade han åkt ut med huvudet före:-)
Joo, det var inte en främmande människa jag hoppats på...
Hade jag hittat någon främmande man i min säng imorse, hade han åkt ut med huvudet före:-)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 13:50Annars kan du ju öppna Bed & Breakfast eller nåt om du vill ha okända män i lägenheten.. 😉
Annars kan du ju öppna Bed & Breakfast eller nåt om du vill ha okända män i lägenheten.. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:14jaha, det finns någon man du går och suktar efter 😉
jaha, det finns någon man du går och suktar efter 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:17Jag säger ju bara att jag inte vill vakna med någon främmande man;)
Jag säger ju bara att jag inte vill vakna med någon främmande man;)
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2011, 22:29Men efter en liten konversation och trevande handrörelser så här han inte främmande längre.
Men efter en liten konversation och trevande handrörelser så här han inte främmande längre.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:35främmande är han ju inte heller om du går och lägger dig med honom..
främmande är han ju inte heller om du går och lägger dig med honom..
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:40Vem har sagt att hon går och lägger sig med honom? Han kanske bara dyker upp under natten när hon sover 😉
Vem har sagt att hon går och lägger sig med honom? Han kanske bara dyker upp under natten när hon sover 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:59Nu blev jag just spådd på andra FB tt "En viktig person kommer att besöka dig inatt...". Så jag kanske vaknar med en främling iaf.
Nu blev jag just spådd på andra FB tt "En viktig person kommer att besöka dig inatt...". Så jag kanske vaknar med en främling iaf.