Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 23:02Haha. Skall hålla tummarna för att det är din drömprins du vaknar med och stans största drägg 😉
Haha. Skall hålla tummarna för att det är din drömprins du vaknar med och stans största drägg 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 09:15God morgon. Hoppas alla andra singlar sover. Själv sitter man och käkar frukost och ska strax till jobbet...
God morgon. Hoppas alla andra singlar sover. Själv sitter man och käkar frukost och ska strax till jobbet...
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 09:36Tack för att du höll tummarna för att jag skulle vakna med stans största drägg(#)
Men jag vaknade själv ur min skönhetssömn.
Tack för att du höll tummarna för att jag skulle vakna med stans största drägg(#)
Men jag vaknade själv ur min skönhetssömn.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 09:41Oj, ordet "inte" hade visst smitit iväg. Bättre att vakna ensam än med drägget iaf =)
Oj, ordet "inte" hade visst smitit iväg. Bättre att vakna ensam än med drägget iaf =)
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 11:57God morgon på er!
Otroligt seg efter den första utekvällen på länge. Men skoj var det! 😀
Nu blir det ännu en kopp kaffe, saknar skidskyttecirkusen just nu. Hade varit perfekt att kolla på medan jag degar i soffan....
God morgon på er!
Otroligt seg efter den första utekvällen på länge. Men skoj var det! 😀
Nu blir det ännu en kopp kaffe, saknar skidskyttecirkusen just nu. Hade varit perfekt att kolla på medan jag degar i soffan....
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 08:16God Morgon!
Ledig efter en jobbhelg, gårkvällen kommer jag sent att glömma. Jag vet inte vad det var med några patienter, dagpersonalen hade oxå haft det jobbigt. Allt som kunde gå fel gjorde det.
Men det är inte lätt att hjälpa personer som inte vill h
God Morgon!
Ledig efter en jobbhelg, gårkvällen kommer jag sent att glömma. Jag vet inte vad det var med några patienter, dagpersonalen hade oxå haft det jobbigt. Allt som kunde gå fel gjorde det.
Men det är inte lätt att hjälpa personer som inte vill h
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 08:46God Morgon!
Lyckades somna om, det var så skönt och jag hinner till dagens möte. Ha en toppendag, All y Singles 😉
God Morgon!
Lyckades somna om, det var så skönt och jag hinner till dagens möte. Ha en toppendag, All y Singles 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 08:51God morgon.
Sitter i plugget och väntar på att min uppsatskollega ska dyka upp. Dock jag som är tidig och inte han som är sen 🙂
Idag ska jag spela tennis för första gången på typ 20 år. Ska bli spännande att se hur många minuter man orkar 😉
God morgon.
Sitter i plugget och väntar på att min uppsatskollega ska dyka upp. Dock jag som är tidig och inte han som är sen 🙂
Idag ska jag spela tennis för första gången på typ 20 år. Ska bli spännande att se hur många minuter man orkar 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:18Härligt! Det låter som om ni har fått en bra start på dagen båda två. Själv sitter jag i tunnelbanan på väg till kista. Idag skall jag forresten göra det där gratis hälsotestet. Skall bli spännande och se vad det innebär 🙂
Härligt! Det låter som om ni har fått en bra start på dagen båda två. Själv sitter jag i tunnelbanan på väg till kista. Idag skall jag forresten göra det där gratis hälsotestet. Skall bli spännande och se vad det innebär 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:23Goooood morgon! :D:D
Goooood morgon! :D:D