Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:36Haha. Är du väldigt glad idag Katarina eller tog vinflaskan slut nu på morgonen? 😉
Oavsett så kan man inte bli annat än glad av en sådan morgonhälsning! God morgon på dig med! 😀 😀
Haha. Är du väldigt glad idag Katarina eller tog vinflaskan slut nu på morgonen? 😉
Oavsett så kan man inte bli annat än glad av en sådan morgonhälsning! God morgon på dig med! 😀 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 06:57Gomorron! Idag är jag trött och illamående. Vem vill komma och göra iordning mina barn till skolan? 😉
Gomorron! Idag är jag trött och illamående. Vem vill komma och göra iordning mina barn till skolan? 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 07:44God morgon. Har fullt upp med att göra iordning mig själv idag så du får klara det själv Nina 😉
God morgon. Har fullt upp med att göra iordning mig själv idag så du får klara det själv Nina 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:15Allt ska man behöva göra själv. 😉
Allt ska man behöva göra själv. 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:15Nina: Kan inte barnen göra sig i ordning själva? 😉
Nina: Kan inte barnen göra sig i ordning själva? 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:30Jo det kan dom. Men då skulle de komma två timmar för sent till skolan. 😉 Inte nog med det, de skulle ha helt omatchade kläder oxå. Hahaha!! Lillan kan ta på sig en färg på varje plagg och hon bryr sig inte så mycket om ifall det är smutsigt, trasigt ell
Jo det kan dom. Men då skulle de komma två timmar för sent till skolan. 😉 Inte nog med det, de skulle ha helt omatchade kläder oxå. Hahaha!! Lillan kan ta på sig en färg på varje plagg och hon bryr sig inte så mycket om ifall det är smutsigt, trasigt ell
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:47Nina: Va! Barn utan varken stil- eller trendkänsla *handen på pannan och chockad uppsyn* Vad lär du dina barn egentligen!? Skämt å sido kan jag meddela att jag fortfarande går hemifrån i omatchande kläder, så du kanske kan komma hit och koordinera mig ock
Nina: Va! Barn utan varken stil- eller trendkänsla *handen på pannan och chockad uppsyn* Vad lär du dina barn egentligen!? Skämt å sido kan jag meddela att jag fortfarande går hemifrån i omatchande kläder, så du kanske kan komma hit och koordinera mig ock
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 21:23Är fler som skulle behöva koordinering...
Är fler som skulle behöva koordinering...
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 21:31jag koordinerar mig på jobbet, imoderiktiga ljusblåa arbetskläder... och håret fixas med hårnät..
jag koordinerar mig på jobbet, imoderiktiga ljusblåa arbetskläder... och håret fixas med hårnät..
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 05:52God Morgon Flickor och Pojkar!
Ni 08:or får ta fram galoscherna.... om ni inte tar sovmorgon helt och hållet 😉
God Morgon Flickor och Pojkar!
Ni 08:or får ta fram galoscherna.... om ni inte tar sovmorgon helt och hållet 😉