Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har cyklat lite här i stan bara, till systemet och gymet och så på min otroligt flashiga minicykel :D. Fötterna går som små vispar i farter över 15 kmh.

God morgon!
Nina, du får ta och cykla så att du har vinden i ryggen(och sedan hoppas på att vinden vänder tills det är dax att cykla hem) 😉

Det är bra Katarina, visa honom direkt vem som är bäst! 😀 Men skulle du känna dig allt för överlägsen i bowling

Hebbe, lägg dig på rygg och cykla i luften med benen. Gammal gymparörelse man gjorde på 80-talet. (H)

Nej du, den gjorde man på 90-talet med, när jag gick i skolan. Men nu för tiden är jag alldeles för ovig för sådana gymnastiska övningar 😉
Hmm... Jag skulle nog verkligen behöva lite hotyoga så att jag blir smidigare! 😀

Hade du bott nära mig hade jag kunnat bjuda dig på en veckas träning. Jag har lite tillgodo på båda mina gym. 😀

Bowling? Det blir man ju lång i armen av 😉

Och man bryter naglarna! Det gör ont! (#)

Alltså jag är rätt bra på bowling med. Jag brukar köra sån här kraftbowling. Om ni tänker er kanonerna på Navarone så fattar ni 😉 😉

Hur är det Nina, du bor i Göteborg va? Kan du spara de där veckornas träning till sommaren i så fall? Det är nog mycket möjligt att jag flyttar dit då 😉

Jahapp, nu var gammgubben Aadu bortkopplad från disk som vanligt.
Jahapp, jag går o hämtar kaffe och är inte bitter 😉