Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hebbe, på SATS gäller de april ut, på Elixia är det ingen tidsbegränsning, men då är det bara 3 dagar det gäller.

Var inte ledsen nu Aadu. Jag kör samma stil på bowling vanligtvis. Den den bowlingbanan jag spelade när jag var yngre så hade vi en hastighetsmätare för kloten och det blev ibland lite tävling mellan killarna vem som fick upp den i högst hastighet 😀

Ajaj. Tror du man hinner bli vig som en katt på tre dagar med hotyoga(såvida det går att koncentrera sig)? 🙂

Ja, en sån hastighetstävling hade varit kul Hebbe!

God morgon 🙂
Sitter på tåget mellan Stockholm och Malmö för att golfa i Skåne över helgen. Är dock sämre väder nere i söder, men förhoppningsvis mer vår. Hade klockan på fyra i morse för att hinna med sextåget så sjukt trött...

Trevlig fredag på er!

Vart är singelgruppen på väg?? Bowling! Och nu golf?? Vad ska komma här näst? 😉

Jag ska starta en rosa tråd tror jag! (H:)

Ja du, kanske någon är sugen på frisbeegolf? Jag har några frisbees som ligger här och samlar damm. 😉

Haha. En rosa tråd? Vad innebär det? En tråd som handlar om saker som är rosa? eller en som inte killarna får skriva i?

Haha!! Jag tänkte mig en tråd med rosa saker och diskussioner om rosa. Vad tror du om det? 😉

Gärna för mig. Rosa var min favoritfärg när jag var liten, så varför inte. Jag och min barndomskompis bråkade alltid om den rosa muggen och den rosa skeden. 😉