Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:54Hebbe, på SATS gäller de april ut, på Elixia är det ingen tidsbegränsning, men då är det bara 3 dagar det gäller.
Hebbe, på SATS gäller de april ut, på Elixia är det ingen tidsbegränsning, men då är det bara 3 dagar det gäller.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:55Var inte ledsen nu Aadu. Jag kör samma stil på bowling vanligtvis. Den den bowlingbanan jag spelade när jag var yngre så hade vi en hastighetsmätare för kloten och det blev ibland lite tävling mellan killarna vem som fick upp den i högst hastighet 😀
Var inte ledsen nu Aadu. Jag kör samma stil på bowling vanligtvis. Den den bowlingbanan jag spelade när jag var yngre så hade vi en hastighetsmätare för kloten och det blev ibland lite tävling mellan killarna vem som fick upp den i högst hastighet 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:58Ajaj. Tror du man hinner bli vig som en katt på tre dagar med hotyoga(såvida det går att koncentrera sig)? 🙂
Ajaj. Tror du man hinner bli vig som en katt på tre dagar med hotyoga(såvida det går att koncentrera sig)? 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2011, 10:04Ja, en sån hastighetstävling hade varit kul Hebbe!
Ja, en sån hastighetstävling hade varit kul Hebbe!
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:28God morgon 🙂
Sitter på tåget mellan Stockholm och Malmö för att golfa i Skåne över helgen. Är dock sämre väder nere i söder, men förhoppningsvis mer vår. Hade klockan på fyra i morse för att hinna med sextåget så sjukt trött...Trevlig fredag på er!
God morgon 🙂
Sitter på tåget mellan Stockholm och Malmö för att golfa i Skåne över helgen. Är dock sämre väder nere i söder, men förhoppningsvis mer vår. Hade klockan på fyra i morse för att hinna med sextåget så sjukt trött...
Trevlig fredag på er!
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2011, 10:32Vart är singelgruppen på väg?? Bowling! Och nu golf?? Vad ska komma här näst? 😉
Vart är singelgruppen på väg?? Bowling! Och nu golf?? Vad ska komma här näst? 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:36Jag ska starta en rosa tråd tror jag! (H:)
Jag ska starta en rosa tråd tror jag! (H:)
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:42Ja du, kanske någon är sugen på frisbeegolf? Jag har några frisbees som ligger här och samlar damm. 😉
Haha. En rosa tråd? Vad innebär det? En tråd som handlar om saker som är rosa? eller en som inte killarna får skriva i?
Ja du, kanske någon är sugen på frisbeegolf? Jag har några frisbees som ligger här och samlar damm. 😉
Haha. En rosa tråd? Vad innebär det? En tråd som handlar om saker som är rosa? eller en som inte killarna får skriva i?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:44Haha!! Jag tänkte mig en tråd med rosa saker och diskussioner om rosa. Vad tror du om det? 😉
Haha!! Jag tänkte mig en tråd med rosa saker och diskussioner om rosa. Vad tror du om det? 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:56Gärna för mig. Rosa var min favoritfärg när jag var liten, så varför inte. Jag och min barndomskompis bråkade alltid om den rosa muggen och den rosa skeden. 😉
Gärna för mig. Rosa var min favoritfärg när jag var liten, så varför inte. Jag och min barndomskompis bråkade alltid om den rosa muggen och den rosa skeden. 😉