Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! 😀

Ja, jäklar vad det regnade. Vaknade 4.30 (av regnet?) och lyckades inte somna om..

Oj, det regnet sov jag visst igenom. Kanske skall vara glad att jag inte är genomvåt då, eftersom jag sover brevid ett öppet fönster 😀

God morgon på er! 🙂

Gomorron gullefluffisar! 😀

Här blåser det men det ser ut att bli soligt idag. Jag har ont i nästan hela kroppen. (t+) Om 3 timmar ska jag träna med PT och då komme rjag väl få ont i de få delar av kroppen som inte gråter nu. 😉

Men först lite slösurf,

God morgon. Härligt med sovmorgon och det ser ut som solen skiner ute. Det här blir en bra dag! 🙂

Morrn (#)!

Vill inte ännu men måste åka o handla. SUCK!!!
Ha det så bra bara ni kan.

Gomorron! 🙂

Jag har TRÄNINGSVÄRK! Precis som förutspått. Det blir definitivt ingen yoga idag och det blåser som satan ute så jag tvivlar på att det blir nåt cyklat heller. Men jag kanske tar ut räsern lite ändå för att känna på den bara.

Nån mer som ä

God morgon. Härligt med träningsvärk Nina 🙂

Själv har man mest ångest, men hoppas att en del av det ska försvinna idag..

Godmorgon!

Efter morgonlöpningen och en stor tallrik gröt så sitter jag nu och laddar de sista minuterna innan jag ska ut på jobb 🙂

Finns bara ett bot mot träningsvärk, och det är att träna mer!!

God morgon! Här är man borta en kväll och så skriver ni som galningar! 🙂 Jag är sovit kass och är lite småbakis men det var en trevlig kväll igår 😀 Jag har ont i vänster skinka. Tänk, man tränar och tränar och så får man ont av lite bowling... (Jag van

Aadu, jag har inte heller cyklat sen i oktober. 😉 Inte på räsern i alla fall. Hybriden började jag rasta förra ledigheten. 🙂