Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:06Det jobbiga är att jag gått och hetsat folk hela veckan om AW/pub på fredag och "såklart alla ska med" osv så jag kan liksom inte banga puben ikväll... Men som sagt jag börjar må bättre och ett glas vin på det här så ska allt vara på topp igen 😀
Det jobbiga är att jag gått och hetsat folk hela veckan om AW/pub på fredag och "såklart alla ska med" osv så jag kan liksom inte banga puben ikväll... Men som sagt jag börjar må bättre och ett glas vin på det här så ska allt vara på topp igen 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:07Hahaha!!! Tänk efter före, Kat! 😉
Hahaha!!! Tänk efter före, Kat! 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:15Ja, jag är sån mes - jag pallar inte att festa längre. Och ni vet väl "det är en dag i morgon också".
Ja, jag är sån mes - jag pallar inte att festa längre. Och ni vet väl "det är en dag i morgon också".
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:35Nina: Jag har tränat/tävlat i bågskytte och gjort en RIKTIG Robin Hood! 😉
Nina: Jag har tränat/tävlat i bågskytte och gjort en RIKTIG Robin Hood! 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 14:49Jag har med tränat bågskytte, men jag är rädd om mina pilar så jag satte dem alltid en bit ifrån varandra 😉
Jag har med tränat bågskytte, men jag är rädd om mina pilar så jag satte dem alltid en bit ifrån varandra 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2011, 14:56Nä nä nä Linda. Mythbusters gjorde det exprimentet och dom kom fram till att det var "totally Busted" att göra en riktig Robin Hood.
Däremot kom de fram till att göra en "Aadu Ojaste" dvs att pilen missar tavlan helt, var "plausable" 😉
Nä nä nä Linda. Mythbusters gjorde det exprimentet och dom kom fram till att det var "totally Busted" att göra en riktig Robin Hood.
Däremot kom de fram till att göra en "Aadu Ojaste" dvs att pilen missar tavlan helt, var "plausable" 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 15:03Aadu: Klart man kan! Men det beror ju på vad man har för pilar! Träpilar funkar inte riktigt, i alla fall inte vad jag sett, då slås bara nocken ut (=den lilla klykan man spänner fast i strängen) men aluminiumpilar, eller kolfiberpilar kan fastna i varand
Aadu: Klart man kan! Men det beror ju på vad man har för pilar! Träpilar funkar inte riktigt, i alla fall inte vad jag sett, då slås bara nocken ut (=den lilla klykan man spänner fast i strängen) men aluminiumpilar, eller kolfiberpilar kan fastna i varand
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 15:09Ja, mythbusters har ju knappast alltid rätt. Har flertalet gånger sett pil som sitter i pil. Klart att det är möjligt även om det inte är så sannolikt.
Ja, mythbusters har ju knappast alltid rätt. Har flertalet gånger sett pil som sitter i pil. Klart att det är möjligt även om det inte är så sannolikt.
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2011, 15:17Men hörrni. Tror ni det fanns plastpilar på Robin Hoods tid.
Nä, då var det träpilar som gällde.Men ok Linda. Det impar lite att du gjort en modern Robin Hood!
Men hörrni. Tror ni det fanns plastpilar på Robin Hoods tid.
Nä, då var det träpilar som gällde.
Men ok Linda. Det impar lite att du gjort en modern Robin Hood!
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 15:21Men hörrudu, tror du att det fanns plastnockar på robin hoods tid som kunde slås ut?
Men hörrudu, tror du att det fanns plastnockar på robin hoods tid som kunde slås ut?