Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 11:15Gomorron (lite sent jag vet)!!
Idag är det städning, träning och mammabesök på schemat! 🙂
Gomorron (lite sent jag vet)!!
Idag är det städning, träning och mammabesök på schemat! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 11:56God morgon! (Tycker att du är tidig Nina ;))
Vaknade tidigt i morse av att jag visst hade låst ute tanten som jag bor hos, när jag kom hem sent i natt. Hehe...
Idag blir det medeltidsmarknad i kungträdgåden 😀
God morgon! (Tycker att du är tidig Nina ;))
Vaknade tidigt i morse av att jag visst hade låst ute tanten som jag bor hos, när jag kom hem sent i natt. Hehe...
Idag blir det medeltidsmarknad i kungträdgåden 😀
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2011, 13:22Låter kul Hebbe! Kan du ju köpa ett armborst. Så kan du göra exprimentet "pricka äpplet som kompisen har på huvvet". 😉
Låter kul Hebbe! Kan du ju köpa ett armborst. Så kan du göra exprimentet "pricka äpplet som kompisen har på huvvet". 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:14Aadu, min kompis! Jag har redan en pilbåge, så om du vill så kan jag visa dig hur skicklig jag är kompis. Lovar att träffa äpplet 😉
Aadu, min kompis! Jag har redan en pilbåge, så om du vill så kan jag visa dig hur skicklig jag är kompis. Lovar att träffa äpplet 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 10:56God morgon alla sköna människor! 🙂
Första dagen i resten av mitt liv! Idag känns det som om jag skall ta tag i mitt liv igen, få ordning på kost och träning och äntligen börja sista resan ner till min målvikt. (Nej, nej, så här har jag aldrig känt förut
God morgon alla sköna människor! 🙂
Första dagen i resten av mitt liv! Idag känns det som om jag skall ta tag i mitt liv igen, få ordning på kost och träning och äntligen börja sista resan ner till min målvikt. (Nej, nej, så här har jag aldrig känt förut
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 10:59(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 05:52God Morgon!
Fåglarna kvittrar och det är dax att börja en ny dag och en ny arbetsvecka. Hoppas få till det med biokväll i kväll, annars finns det att göra hemma. Behöver kolla efter lite nya vårkläder 😉
God Morgon!
Fåglarna kvittrar och det är dax att börja en ny dag och en ny arbetsvecka. Hoppas få till det med biokväll i kväll, annars finns det att göra hemma. Behöver kolla efter lite nya vårkläder 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 07:02Gomorron! 😀
Flamsorna är vakna, efter många om och men. Nu blir det pannkaksfrulle och sen packa väskor för brinnande livet. Måndagförmiddagar är inte min favorittidpunkt på veckan. Denna eviga stress och alltid denna känslan av att ha glömt nåt viktigt
Gomorron! 😀
Flamsorna är vakna, efter många om och men. Nu blir det pannkaksfrulle och sen packa väskor för brinnande livet. Måndagförmiddagar är inte min favorittidpunkt på veckan. Denna eviga stress och alltid denna känslan av att ha glömt nåt viktigt
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 09:15God Morgon !
Hade nästan sett fram emot att ära frukost på balkongen, men det inser jag efter en snabb visit där ute att det går inte alls. Om jag inte vill frysa under hela frukosten förstås och det vill jag ju inte. Får bli en annan dag, det kommer väl
God Morgon !
Hade nästan sett fram emot att ära frukost på balkongen, men det inser jag efter en snabb visit där ute att det går inte alls. Om jag inte vill frysa under hela frukosten förstås och det vill jag ju inte. Får bli en annan dag, det kommer väl
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 07:29God Morgon! Upp och hoppa..............
Fackligt arbete i dag med fokus på lön. Kul som alltid när tankarna får vara fria och man får vara innovativ 😉 Längtar till kvällens löppass (t+)
En vecka kvar till semester och Fjällnäs 😀 (H)
God Morgon! Upp och hoppa..............
Fackligt arbete i dag med fokus på lön. Kul som alltid när tankarna får vara fria och man får vara innovativ 😉 Längtar till kvällens löppass (t+)
En vecka kvar till semester och Fjällnäs 😀 (H)