Quote from Fredric Lagerström on 12 April 2011, 22:43Jag har badat i den där pensionatvaken flera gånger.
Jag har gått huttrande ut på isen förbannandes sin existens. Ja ja, vem har sagt att allt alltid ska vara så himla cosy? 😉 Men det är gott efteråt.
Jag har badat i den där pensionatvaken flera gånger.
Jag har gått huttrande ut på isen förbannandes sin existens. Ja ja, vem har sagt att allt alltid ska vara så himla cosy? 😉 Men det är gott efteråt.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 05:15Upp och hoppa! Eller som i mitt fall, upp och lyft vikter.
Upp och hoppa! Eller som i mitt fall, upp och lyft vikter.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 05:46God morgon.
Visste ni att om man glömmer ställa om larmet så väcker det en SAMMA TID varje dag helt i onödan? (idag är det ju ingen vattengympa på morgonen liksom...) Undrar om man borde gå och lägga sig igen eller om det inte är lönt längre?
God morgon.
Visste ni att om man glömmer ställa om larmet så väcker det en SAMMA TID varje dag helt i onödan? (idag är det ju ingen vattengympa på morgonen liksom...) Undrar om man borde gå och lägga sig igen eller om det inte är lönt längre?
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 06:13Tunnelbaneföraran borde söka en urolog, då de har problem med för tidig avgång.
Tåget gick 2 minuter före tidtabell, så jag slapp nu åka till Båringlänge på tjänsteresa. Synd för mina kunder, synd för er skattebetalare.
Tunnelbaneföraran borde söka en urolog, då de har problem med för tidig avgång.
Tåget gick 2 minuter före tidtabell, så jag slapp nu åka till Båringlänge på tjänsteresa. Synd för mina kunder, synd för er skattebetalare.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 07:22God Morgon!
Mulet värre i dag men jag tror på våren 🙂 Ha en supernajs dag alla pinglor och singlar 😉
Aadu: det ser ut som hon badar ute men det är inte i någon vak. Får säkert betala dyrt för att komma ner till vaken numera http://www.fjallnasreserv
God Morgon!
Mulet värre i dag men jag tror på våren 🙂 Ha en supernajs dag alla pinglor och singlar 😉
Aadu: det ser ut som hon badar ute men det är inte i någon vak. Får säkert betala dyrt för att komma ner till vaken numera http://www.fjallnasreserv
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 08:03God morgon. Har precis kommit in efter ett kort pass på morgonen. Kanske är någonting att göra en till en vana 🙂
God morgon. Har precis kommit in efter ett kort pass på morgonen. Kanske är någonting att göra en till en vana 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 08:05Härligt! Gött jobbat!
Jag har många gånger tänkt göra det men är för seg på morgonen 🙁
Härligt! Gött jobbat!
Jag har många gånger tänkt göra det men är för seg på morgonen 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 08:21Sätter mig och deklarerar istället och försöker fylla i NE-blanketten.
Sätter mig och deklarerar istället och försöker fylla i NE-blanketten.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 09:19Bruse, när du lyckats klura ut den blanketten så kan du ta min med. Jag begriper inte varför skattemyndigheten måste krånga till allt så förfärligt....
Bruse, när du lyckats klura ut den blanketten så kan du ta min med. Jag begriper inte varför skattemyndigheten måste krånga till allt så förfärligt....
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 10:06Klar!
Genomgång av bokföringen, NE-blankett, momsredovisning och själva deklarationen samt på det, skatteuträkning - tog väl en timme totalt.
Men det gick för bra för firman förra året, så jag får kvarskatt på 7000 kr! Sitter i telefonkö för att kolla n
Klar!
Genomgång av bokföringen, NE-blankett, momsredovisning och själva deklarationen samt på det, skatteuträkning - tog väl en timme totalt.
Men det gick för bra för firman förra året, så jag får kvarskatt på 7000 kr! Sitter i telefonkö för att kolla n