Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag måste ta tag i det där... (finns säkert något annat som är roligare att hitta på, tvätta fönster till exempel) Jag tycker jag har betalat rent ohyggligt massa skatt förra året så någon restskatt har jag inga planer på att få....

Dags för en ny dag 😉 Funderar allvarligt att köpa fb-cykelkläder, måste bara kolla upp storlekarna och vänta på att hemsidan ordnar upp sig.....

Ja, jag ska köpa tröjan. Tvekar lite mellan blå el svart varianten.
Storlek tvekar jag med mellan S och M. Jag ska mäta vid tillfälle enl tabellen som är länkad till. Jag måste invänta lön med. Jag är pank helt enkelt. Annars verkar det ju bli fint väder.

Jag tyckte den blå var fin för då ser man fb-gubben mer.
Aadu, om du klarar av detta så är du värd mer lön helt enkelt 😉

Jag vidarebefodrar direkt till chefen!

God morgon, eller morgon och morgon....
Sitter i skolan och skriver på C-uppsatsen. Motivationen är sådär, ska på möte i eftermiddag som kan göra så at vi får börja om helt från början. Hoppas vi slipper det. håll tummarna.

Sitter och håller på med examensarbetet och just nu sitter vi och tragglar med matematiken, men det bara krånglar 🙁
Men nu är det lunch och det är soligt ute iaf (H)

God morgon! 😀
Dags för en helt galet hektisk dag. Håll tummarna nu för att jag får tag i sadeln jag köpt OCH att den faktiskt passar på just min häst! 🙂

God Morgon!

Vilken tur Jessie att den passar:)

Vaknade med huvudvärk och den vill inte ge med sig:-(

God morgon.
Jessie: Låter som du kommer få en bra dag 😉

Helena: Inge kul med huvudvärk, men ta några piller mot det så kan säker din dag bli bra den med. Det är ju helg 🙂

Själv ska man strax iväg på badminton i en timme. Sen bär det så småningom iväg