Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 10:31Jag måste ta tag i det där... (finns säkert något annat som är roligare att hitta på, tvätta fönster till exempel) Jag tycker jag har betalat rent ohyggligt massa skatt förra året så någon restskatt har jag inga planer på att få....
Jag måste ta tag i det där... (finns säkert något annat som är roligare att hitta på, tvätta fönster till exempel) Jag tycker jag har betalat rent ohyggligt massa skatt förra året så någon restskatt har jag inga planer på att få....
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 09:06Dags för en ny dag 😉 Funderar allvarligt att köpa fb-cykelkläder, måste bara kolla upp storlekarna och vänta på att hemsidan ordnar upp sig.....
Dags för en ny dag 😉 Funderar allvarligt att köpa fb-cykelkläder, måste bara kolla upp storlekarna och vänta på att hemsidan ordnar upp sig.....
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2011, 09:36Ja, jag ska köpa tröjan. Tvekar lite mellan blå el svart varianten.
Storlek tvekar jag med mellan S och M. Jag ska mäta vid tillfälle enl tabellen som är länkad till. Jag måste invänta lön med. Jag är pank helt enkelt. Annars verkar det ju bli fint väder.
Ja, jag ska köpa tröjan. Tvekar lite mellan blå el svart varianten.
Storlek tvekar jag med mellan S och M. Jag ska mäta vid tillfälle enl tabellen som är länkad till. Jag måste invänta lön med. Jag är pank helt enkelt. Annars verkar det ju bli fint väder.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 09:42Jag tyckte den blå var fin för då ser man fb-gubben mer.
Aadu, om du klarar av detta så är du värd mer lön helt enkelt 😉
Jag tyckte den blå var fin för då ser man fb-gubben mer.
Aadu, om du klarar av detta så är du värd mer lön helt enkelt 😉
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2011, 09:49Jag vidarebefodrar direkt till chefen!
Jag vidarebefodrar direkt till chefen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:33God morgon, eller morgon och morgon....
Sitter i skolan och skriver på C-uppsatsen. Motivationen är sådär, ska på möte i eftermiddag som kan göra så at vi får börja om helt från början. Hoppas vi slipper det. håll tummarna.
God morgon, eller morgon och morgon....
Sitter i skolan och skriver på C-uppsatsen. Motivationen är sådär, ska på möte i eftermiddag som kan göra så at vi får börja om helt från början. Hoppas vi slipper det. håll tummarna.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:10Sitter och håller på med examensarbetet och just nu sitter vi och tragglar med matematiken, men det bara krånglar 🙁
Men nu är det lunch och det är soligt ute iaf (H)
Sitter och håller på med examensarbetet och just nu sitter vi och tragglar med matematiken, men det bara krånglar 🙁
Men nu är det lunch och det är soligt ute iaf (H)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:13God morgon! 😀
Dags för en helt galet hektisk dag. Håll tummarna nu för att jag får tag i sadeln jag köpt OCH att den faktiskt passar på just min häst! 🙂
God morgon! 😀
Dags för en helt galet hektisk dag. Håll tummarna nu för att jag får tag i sadeln jag köpt OCH att den faktiskt passar på just min häst! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:21God Morgon!
Vilken tur Jessie att den passar:)
Vaknade med huvudvärk och den vill inte ge med sig:-(
God Morgon!
Vilken tur Jessie att den passar:)
Vaknade med huvudvärk och den vill inte ge med sig:-(
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:32God morgon.
Jessie: Låter som du kommer få en bra dag 😉Helena: Inge kul med huvudvärk, men ta några piller mot det så kan säker din dag bli bra den med. Det är ju helg 🙂
Själv ska man strax iväg på badminton i en timme. Sen bär det så småningom iväg
God morgon.
Jessie: Låter som du kommer få en bra dag 😉
Helena: Inge kul med huvudvärk, men ta några piller mot det så kan säker din dag bli bra den med. Det är ju helg 🙂
Själv ska man strax iväg på badminton i en timme. Sen bär det så småningom iväg