Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:35God Morgon!
Fick ändra på planerna i går em, hade sett fram emot att börja semesterveckan med ledig helg och ett försök till långpass. Nu blir det till att åka till Second Handbutiken fast jag sa att jag ville komma först 12.00. Den stänger och sen ska j
God Morgon!
Fick ändra på planerna i går em, hade sett fram emot att börja semesterveckan med ledig helg och ett försök till långpass. Nu blir det till att åka till Second Handbutiken fast jag sa att jag ville komma först 12.00. Den stänger och sen ska j
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 09:13God morgon på er! 🙂
Undrar vad jag ska hitta på idag *grubblar* förslag någon?
Jessie: Håller tummarna för ditt sadeläventyr. Om det skiter sig får du väl "bygga om" hästen så han passar den sadeln du vill ha! 😉
God morgon på er! 🙂
Undrar vad jag ska hitta på idag *grubblar* förslag någon?
Jessie: Håller tummarna för ditt sadeläventyr. Om det skiter sig får du väl "bygga om" hästen så han passar den sadeln du vill ha! 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 09:20God morgon!
Glömde stänga av det där jäkla larmet så det väckte mig i morse. :@ Som tur är lyckades jag somna om. 🙂
Idag hoppas jag på en solig och varm dag. Tänkte nämligen att jag skulle försöka plugga utomhus. Det hade varit fint 😀
God morgon!
Glömde stänga av det där jäkla larmet så det väckte mig i morse. :@ Som tur är lyckades jag somna om. 🙂
Idag hoppas jag på en solig och varm dag. Tänkte nämligen att jag skulle försöka plugga utomhus. Det hade varit fint 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:00Godmorgon, godmorgon!! Underbar, härlig solig dag.
Life is good! 😀
Godmorgon, godmorgon!! Underbar, härlig solig dag.
Life is good! 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:05Halloj Anna! Här är det grått o röset. Låter som du har haft en bra vecka. Håll kvar det goda humöret o njut av livet.
Halloj Anna! Här är det grått o röset. Låter som du har haft en bra vecka. Håll kvar det goda humöret o njut av livet.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:06Anna har uppenbarligen vaknat på helt rätt sida. Vem ligger på den andra? 😉
Anna har uppenbarligen vaknat på helt rätt sida. Vem ligger på den andra? 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:11Jodå, humöret på topp. Har haft en riktigt bra vecka och jag har ju sagt det tidigare... jag har världens roligaste jobb. Det är nästan genant att få betalt också när man har så roligt hela dagarna.
Nu packas veckans jobbväska upp och ner åker dyk/foto
Jodå, humöret på topp. Har haft en riktigt bra vecka och jag har ju sagt det tidigare... jag har världens roligaste jobb. Det är nästan genant att få betalt också när man har så roligt hela dagarna.
Nu packas veckans jobbväska upp och ner åker dyk/foto
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 15:24Ja skäms på dig Anna! Ha roligt på jobbet, du borde veta hut!!! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angry039.gif
*viskar* psst, får jag vara praktikant hos dig 😉
Ja skäms på dig Anna! Ha roligt på jobbet, du borde veta hut!!! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angry039.gif
*viskar* psst, får jag vara praktikant hos dig 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 22:33läste lite snabbt anna.. att du vaknade på rätt ställe, det var ju skönt att höra..
läste lite snabbt anna.. att du vaknade på rätt ställe, det var ju skönt att höra..
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 09:48http://www.youtube.com/watch?v=jHCmNe_pK8w
Sov ut, har slarvat lite med sömnen den senaste tiden så det var skönt.
Sov ut, har slarvat lite med sömnen den senaste tiden så det var skönt.