Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Vaknade inatt av att halsen gjorde så ont igen, men nu är det bra. Vet inte riktigt om jag har en ordentlig förkylning på gång eller om den är på väg bort. Idag börjar iaf min semester och då är inte en förkylning att önska.

Godmorgon
Är det läge att ha kortärmat o kortbyxor när man ska ut o springa o det är 15grader ute??
ovan...

Helt klart läge för det, Pia. Shoot! 🙂

Absolut Pia!

Körde halvvägs med jacka, trodde det var mer skugga i skogen än det var. Det var skönt ute och benen ville samarbeta idag 😀

Vad härligt det låter Pia, själv bråkar jag fortfarande med min trilskande soleus, så löparrundorna får vänta ett tag till *morr*

Har sprungit i shorts och t-shirt ett tag nu, men jag blir å andra sidan väldigt varm när jag springer :/

Jag svor över min tunna, men långärmade tröja och mina långa sommartights igår. Hade hellre sprungit i de korta tightsen och kortärmat, men trodde att det skulle bli för kallt i början. Stor miss! (#)

Tja, det kan vara bra att lära kroppen hantera värmen. Det kommer ju att bli ännu varmare sen. Kanske lika bra att försöka vänja sej...

Jag cyklade påbyltad till jobbet idag. Det var då +1,5 grader. Hade på mej samma när jag cyklade hem. då var det kansk

Men Aadu, du får lägga kläderna i cykelkorgen var eftersom du plockar av dem.