Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jo såklart, cykelkorgen ja. Att jag inte tänkte på den. Eller varför inte pakethållaren. Kunde ju ta med hela bohaget kanske?? 😉 Nädu Camilla. Packningen består bara av ett plastkort och snusdosan. Jag cyklar ingenstans utan snusdosan.

Snus, usch!

Mina kollegor tror att jag har börjat snusa för att ena framtanden är halvt blålila av nån anledning som är under utredning 😉

Snus är helt vegetariskt och förmodligen fullt av fibrer. Det luktar gott också! 😉

Konstigt med tanden. Gör det ont eller så?

Nä, den verkar vara helt död. Jag var hos min vanliga tandläkare. Hon testade med kyla och värme men på den dåliga tanden kände jag bara att de tryckte något. De andra tänderna kände jag värmen vid 3, den dåliga tanden märkte inte en 10..... Jag har ingen

Camilla, snus har man UNDER läppen, inte över.

Snus kommer inte nära min mun!

Men I munnen?

Tvi, isch och fy! Nej Helena, jag vill inte ha snus nånstans.

Håller med dig Camilla. Och inte vill jag ha någon snusande karl heller (tänk att hångla och känna smaken av gammalt snus, tvi vale).

Nu känner jag helt plötslig negativa vibbar mot mej. Jag känner att ni dissar mej, ja. Men jag har en ide om tanden Camilla. Du kan ju tippexa den, som en temporär lösning menar jag. 😉