Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 23:02Kanske lite snus på tanden kan hjälpa?
Aadu, vi dissar inte dig, bara snuset;)
Kanske lite snus på tanden kan hjälpa?
Aadu, vi dissar inte dig, bara snuset;)
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 23:10Nejdå, Aadu, du är perfekt! Om det inte vore för snuset 😉
Nejdå, Aadu, du är perfekt! Om det inte vore för snuset 😉
Quote from Fredric Lagerström on 18 April 2011, 23:11Oh vad ni är snälla! Nu skall jag ta mej en pris och gå och sova! 😉
Oh vad ni är snälla! Nu skall jag ta mej en pris och gå och sova! 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 05:14Helena: det finns ett spray istället för snus som smakar värre än snus..
mina två senaste ex snusade..
Helena: det finns ett spray istället för snus som smakar värre än snus..
mina två senaste ex snusade..
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 07:44God Morgon!
Hade glömt stänga av alarmet så jag vaknade kl. 06 men då får jag ju njuta längre av SEMESTERN 😀 Känner mig dessutom utvilad så dagens äventyr med brorsdöttrarna blir kul värre. Vi ska träffas på Designtorget, besöka Lagerhaus och sen gå ner
God Morgon!
Hade glömt stänga av alarmet så jag vaknade kl. 06 men då får jag ju njuta längre av SEMESTERN 😀 Känner mig dessutom utvilad så dagens äventyr med brorsdöttrarna blir kul värre. Vi ska träffas på Designtorget, besöka Lagerhaus och sen gå ner
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:21God morgon!
Idag skall jag nog gå till frisören för första gången i mitt liv. Skall på något dejtliknande på torsdag, så då får man ju vara fin i kalufsen 😉
God morgon!
Idag skall jag nog gå till frisören för första gången i mitt liv. Skall på något dejtliknande på torsdag, så då får man ju vara fin i kalufsen 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:25Klart man ska vara fin då 😉
Klart man ska vara fin då 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:30Snus kan man ju inte vara utan heller. Dessutom så luktar det godare än all hårspray som tjejerna använder i hallen och på toa... sen blir det inte knottrigt på varken spegel eller golv av snuset som det blir av hårsprayen 😀 Det jämnar ut sig. *fniss*
Snus kan man ju inte vara utan heller. Dessutom så luktar det godare än all hårspray som tjejerna använder i hallen och på toa... sen blir det inte knottrigt på varken spegel eller golv av snuset som det blir av hårsprayen 😀 Det jämnar ut sig. *fniss*
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:39Snusar själv, Göteborgs Rapé Portion Lingon på vardagarna och Rapé Lös på helgerna när det ska vara lite fint ni vet 😉
Snusar själv, Göteborgs Rapé Portion Lingon på vardagarna och Rapé Lös på helgerna när det ska vara lite fint ni vet 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 09:15Usch för snus(och cigaretter)! Jag klarar verkligen inte av den stanken! Särskilt från använt snus. Huh...
Usch för snus(och cigaretter)! Jag klarar verkligen inte av den stanken! Särskilt från använt snus. Huh...