Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 09:28Hebbe, har du klippt dig själv tidigare?
Stort Lycka till på dejten!
Hebbe, har du klippt dig själv tidigare?
Stort Lycka till på dejten!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:13En dejt, Hebbe? Härligt! Slå henne med häpnad! (På ett positivt sätt)
En dejt, Hebbe? Härligt! Slå henne med häpnad! (På ett positivt sätt)
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:33God morgon! 🙂
Hebbe: Om du talar om för frissan att det är första gången så är hon nog försiktig ska du se, de brukar klippa så hårt annars 😉 Ha det så jättekul på din "dejtliknande" tillställning! 😀
God morgon! 🙂
Hebbe: Om du talar om för frissan att det är första gången så är hon nog försiktig ska du se, de brukar klippa så hårt annars 😉 Ha det så jättekul på din "dejtliknande" tillställning! 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 16:01Helena: Min mor har klippt mig alla gånger tidigare. Fick ringa henne på morgonen och fråga om det gick bra att vara "otrogen" 😉
Linda: Jag sa det till henne och hon var varsam. Men va grymt snabb hon var med saxen. Jag blev imponerad! =) Men jag var vä
Helena: Min mor har klippt mig alla gånger tidigare. Fick ringa henne på morgonen och fråga om det gick bra att vara "otrogen" 😉
Linda: Jag sa det till henne och hon var varsam. Men va grymt snabb hon var med saxen. Jag blev imponerad! =) Men jag var vä
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 16:55Urka! Nu mulnar det på här i Borås 🙁
Urka! Nu mulnar det på här i Borås 🙁
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:01Jari: Är inte Borås ett av det regnigaste städerna i Sverige???;)
Jari: Är inte Borås ett av det regnigaste städerna i Sverige???;)
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:08@ Tobias: Faktiskt så sägs det vara det men enligt SMHI så regnar det t.o.m mer i Halmstad med omnejd och den staden är ju en riktig sommarstad 🙂
@ Tobias: Faktiskt så sägs det vara det men enligt SMHI så regnar det t.o.m mer i Halmstad med omnejd och den staden är ju en riktig sommarstad 🙂
Quote from ellen olsson on 19 April 2011, 21:30Antalet regndagar och regntimmar är viktigare än totala regnmängden.
Fröslida i Halland, innanför Halmstad, ligger bra till i båda "ligorna"...
Antalet regndagar och regntimmar är viktigare än totala regnmängden.
Fröslida i Halland, innanför Halmstad, ligger bra till i båda "ligorna"...
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:37Fredrik din j-vla messershmidt...;)
Det har alltid varit en grej man sagt om Borås...;) Precis som det är om Gbg...;)
Dom gångerna jag varit i Borås eller passerat Borås har det alltid regnat...;)
Fredrik din j-vla messershmidt...;)
Det har alltid varit en grej man sagt om Borås...;) Precis som det är om Gbg...;)
Dom gångerna jag varit i Borås eller passerat Borås har det alltid regnat...;)
Quote from Fredric Lagerström on 19 April 2011, 21:41Ja ja. Om vi säger att Mölndal är staden som gud glömde så är Borås staden som gud inte ens hade en tanke på 😉
Ja ja. Om vi säger att Mölndal är staden som gud glömde så är Borås staden som gud inte ens hade en tanke på 😉