Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Lunchdags var det ja! Jag ska äta lunch med Helena som förärar min hemstad med ett besök om en stund. 🙂

Mat kanske man skulle peta i sig ja... har sprungit med kartonger fram och tillbaka mellan mig och postens serviceställe nu, behövs energi 🙁

Jag vet ingenting om några inkorrekta-bollar. *tittar upp mot himlen och visslar oskyldigt*

Jari jag hoppas att det är gott kaffe, håller nästan på att sluta dricka kaffe..

Har alltid gott kaffe 🙂 Ja, hoppas du lyckas med det. Själv skulle jag vilja sluta men jag får otroligt sug efter ett tag och ont i huvudet. Är en fullständigt kaffemarinerad människa 😀

jag har ingen abstinens bara det att kaffet om dagarna inte är särksillt gott..

Då tar man med sig en termos med kaffe vettu, eller snabbkaffe om man så vill. Har ju alltid mjölk i kaffet och två råsockerbitar, då blir det mesta gott 😀

Snabbkafffe är inte kaffe. Det är restprodukter som tappats på kafferosteriets golv som förr kasserades.

Då är det så illa att jag tycker att dessa restprodukter som tappats på kafferosteriets golv och som tidigare kasserades är riktigt smakliga 🙂

Ja se smaken är som baken - skitig.