Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 13:03Lunchdags var det ja! Jag ska äta lunch med Helena som förärar min hemstad med ett besök om en stund. 🙂
Lunchdags var det ja! Jag ska äta lunch med Helena som förärar min hemstad med ett besök om en stund. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 13:06Mat kanske man skulle peta i sig ja... har sprungit med kartonger fram och tillbaka mellan mig och postens serviceställe nu, behövs energi 🙁
Mat kanske man skulle peta i sig ja... har sprungit med kartonger fram och tillbaka mellan mig och postens serviceställe nu, behövs energi 🙁
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:37Jag vet ingenting om några inkorrekta-bollar. *tittar upp mot himlen och visslar oskyldigt*
Jag vet ingenting om några inkorrekta-bollar. *tittar upp mot himlen och visslar oskyldigt*
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:00Jari jag hoppas att det är gott kaffe, håller nästan på att sluta dricka kaffe..
Jari jag hoppas att det är gott kaffe, håller nästan på att sluta dricka kaffe..
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:04Har alltid gott kaffe 🙂 Ja, hoppas du lyckas med det. Själv skulle jag vilja sluta men jag får otroligt sug efter ett tag och ont i huvudet. Är en fullständigt kaffemarinerad människa 😀
Har alltid gott kaffe 🙂 Ja, hoppas du lyckas med det. Själv skulle jag vilja sluta men jag får otroligt sug efter ett tag och ont i huvudet. Är en fullständigt kaffemarinerad människa 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:05jag har ingen abstinens bara det att kaffet om dagarna inte är särksillt gott..
jag har ingen abstinens bara det att kaffet om dagarna inte är särksillt gott..
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:12Då tar man med sig en termos med kaffe vettu, eller snabbkaffe om man så vill. Har ju alltid mjölk i kaffet och två råsockerbitar, då blir det mesta gott 😀
Då tar man med sig en termos med kaffe vettu, eller snabbkaffe om man så vill. Har ju alltid mjölk i kaffet och två råsockerbitar, då blir det mesta gott 😀
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 21:17Snabbkafffe är inte kaffe. Det är restprodukter som tappats på kafferosteriets golv som förr kasserades.
Snabbkafffe är inte kaffe. Det är restprodukter som tappats på kafferosteriets golv som förr kasserades.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:30Då är det så illa att jag tycker att dessa restprodukter som tappats på kafferosteriets golv och som tidigare kasserades är riktigt smakliga 🙂
Då är det så illa att jag tycker att dessa restprodukter som tappats på kafferosteriets golv och som tidigare kasserades är riktigt smakliga 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 21:32Ja se smaken är som baken - skitig.
Ja se smaken är som baken - skitig.