Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:10Eeeh, okej Bruse...
*viskar* psst, Jessie! Notera i boken att Bruse är en kärring!
Eeeh, okej Bruse...
*viskar* psst, Jessie! Notera i boken att Bruse är en kärring!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 10:11Ja, jag ska bara cykla 14 mil idag och 14 mil tebax på måndag. Ensam, utan klunga. Det gör bara käringar.
Ja, jag ska bara cykla 14 mil idag och 14 mil tebax på måndag. Ensam, utan klunga. Det gör bara käringar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:12Och riktiga karlar tar tåget, eller vad då?
Och riktiga karlar tar tåget, eller vad då?
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 10:13Näe, det gör tant Agda med cykelkorgen.
Näe, det gör tant Agda med cykelkorgen.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 10:13Men va fan! Sluta svara mig! Jag ska ju iväg nu, fastnade i bytet mellan morgonrock och cykelkläder.
Linda, säg till mig på skarpen tack.
Men va fan! Sluta svara mig! Jag ska ju iväg nu, fastnade i bytet mellan morgonrock och cykelkläder.
Linda, säg till mig på skarpen tack.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:13Hönan Agda? *totalt insnöad på påsk*
Hönan Agda? *totalt insnöad på påsk*
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 10:27*säger åt Bruse på skarpen*
*säger åt Bruse på skarpen*
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:17*noterar i boken att Bruse och hönan Agda tycks vara samma sak*
(det var så du menade va, Linda?)
*noterar i boken att Bruse och hönan Agda tycks vara samma sak*
(det var så du menade va, Linda?)
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:20Precis så Jessie! (t+)
Precis så Jessie! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 14:47Hönshjärnan sitter nu på Humbles fik i Gnesta. Fick ta en omväg genom Södertälje, alla infarter var det tvärstopp i. Ca 5 mil kvar, avverkat 8,5.
Hönshjärnan sitter nu på Humbles fik i Gnesta. Fick ta en omväg genom Södertälje, alla infarter var det tvärstopp i. Ca 5 mil kvar, avverkat 8,5.