Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 21:45Nu kacklas det väldigt mycket i hönsgården
Nu kacklas det väldigt mycket i hönsgården
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:47ja jag är föresten vaken nu igen efter min skönhetessömn!
jag pratar ju visserligen i sömnen men skriva på funbeat tror jag inte att jag klarar av i sömnen!
ja jag är föresten vaken nu igen efter min skönhetessömn!
jag pratar ju visserligen i sömnen men skriva på funbeat tror jag inte att jag klarar av i sömnen!
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:51Hönan Agda... jag menar Bruse, bidrar ju också till kacklet! 🙂
Hönan Agda... jag menar Bruse, bidrar ju också till kacklet! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:53precis!
precis!
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2011, 21:54Kuk-elikul
Kuk-elikul
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:57Kulig kuk? Eller, det kanske hör till saker som killar inte vill höra? 😉
Kulig kuk? Eller, det kanske hör till saker som killar inte vill höra? 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 23:53Här är det full fart i god Morgon-tråden 😉 fastän det snart är läggdags!
På ta om chokladbollar så var ju det en tjej åt till lunch när jag var ute med svägerska och brorsbarn. Vet ni vad hon drack till?
* Sätt dig ner Fredrik, annars riskerar jag ett
Här är det full fart i god Morgon-tråden 😉 fastän det snart är läggdags!
På ta om chokladbollar så var ju det en tjej åt till lunch när jag var ute med svägerska och brorsbarn. Vet ni vad hon drack till?
* Sätt dig ner Fredrik, annars riskerar jag ett
Quote from ellen olsson on 22 April 2011, 00:07Ingen av kombinationerna är särskilt bra men chokladbollen - eller vad det nu heter - kan faktiskt vara bättre än salladen, men det beror på hur den är komponerad.
Ingen av kombinationerna är särskilt bra men chokladbollen - eller vad det nu heter - kan faktiskt vara bättre än salladen, men det beror på hur den är komponerad.
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 00:27Nu är ju jag få finkänslig så jag inte frågade vilket märke det var men det borde vara Delicato med choklad och kokos runt. Inte Ninas p-o-k bollar.
Nu är ju jag få finkänslig så jag inte frågade vilket märke det var men det borde vara Delicato med choklad och kokos runt. Inte Ninas p-o-k bollar.
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:16Gooomårrrrån! 😀
Det blir en ytterligare en solig dag. Undrar om jag ska göra något vettigt av det. Ut och cykla lite kanske? Här behöver storstädas och tvättas och barnen behöver nya skor.
Ändå sitter jag här med en nikotintablett på tungan och surfar.
Gooomårrrrån! 😀
Det blir en ytterligare en solig dag. Undrar om jag ska göra något vettigt av det. Ut och cykla lite kanske? Här behöver storstädas och tvättas och barnen behöver nya skor.
Ändå sitter jag här med en nikotintablett på tungan och surfar.