Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:20Gomorron!
Nikotintablett Nina? Slutat lukta rök? 🙂
I SOLna lyser inte solen, men gör inte så mycket för nu ska jag ut på ett långpass - är ju ändå långfredag 😉
Gomorron!
Nikotintablett Nina? Slutat lukta rök? 🙂
I SOLna lyser inte solen, men gör inte så mycket för nu ska jag ut på ett långpass - är ju ändå långfredag 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:26Jag har slut på cigaretter. Och eftersom jag tjuvröker för barnen kunde jag ju inte säga att jag skulle gå ut och köpa cigg sent igår kväll. Så det blev nikotintablett till frukost...
Jag VILL faktiskt sluta röka. Men det är svårt. Nästan alla på jobbet
Jag har slut på cigaretter. Och eftersom jag tjuvröker för barnen kunde jag ju inte säga att jag skulle gå ut och köpa cigg sent igår kväll. Så det blev nikotintablett till frukost...
Jag VILL faktiskt sluta röka. Men det är svårt. Nästan alla på jobbet
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:27Du får säga att du skall gå ut och ta en nikotintablett i fortsättningen 😉
Du får säga att du skall gå ut och ta en nikotintablett i fortsättningen 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:38God morgon på lååångfredagen!
Hoppas ni får en härlig vårdag!
Jag drar på fågelskådning vid Hornborgasjön 🙂
God morgon på lååångfredagen!
Hoppas ni får en härlig vårdag!
Jag drar på fågelskådning vid Hornborgasjön 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:47Bra idé Hebbe! (t+)
Jag fick just ett sms från en kompis där det står "Grattis på namnsdagen" Öööh, om jag har namnsdag heter jag Allan eller Glenn. Hahahaha!!!!
Bra idé Hebbe! (t+)
Jag fick just ett sms från en kompis där det står "Grattis på namnsdagen" Öööh, om jag har namnsdag heter jag Allan eller Glenn. Hahahaha!!!!
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:48"alla i Göteborg heter Glenn" hahahahahaha!!!!!! (H)(V)
"alla i Göteborg heter Glenn" hahahahahaha!!!!!! (H)(V)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:56Betyder inte glenn "trång dal" eller nått liknande på skottska?
Oavsett, grattis Nina 😉
Betyder inte glenn "trång dal" eller nått liknande på skottska?
Oavsett, grattis Nina 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:57God morgon!
Ska snart ut på en lite promenad i skogen innan det blir dags att åka med bror och hans sambo till pappa och grilla. Solen skiner men det blåser en hel del.
Grattis på namnsdagen alla Göteborgare! 😉
God morgon!
Ska snart ut på en lite promenad i skogen innan det blir dags att åka med bror och hans sambo till pappa och grilla. Solen skiner men det blåser en hel del.
Grattis på namnsdagen alla Göteborgare! 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:58Lovande Glenn! (t+) 😉
Lovande Glenn! (t+) 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:00Jag känner inte en enda Glenn. (H)
Ja, om man inte räknar med den 21-åringen som gått på samma skola som min dotter och som ville lära känna mig lite bättre. Hahahahaha!!!! (H)
Jag känner inte en enda Glenn. (H)
Ja, om man inte räknar med den 21-åringen som gått på samma skola som min dotter och som ville lära känna mig lite bättre. Hahahahaha!!!! (H)