Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:03Och som du lärde känna bättre?
Glen = A secluded and narrow valley; a dale; a depression between hills.
Och som du lärde känna bättre?
Glen = A secluded and narrow valley; a dale; a depression between hills.
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:06Hebbe då!! Jag varken addade eller svarade på några frågor. *pffft* Har väl bättre män.. eeeh, jag menar saker... för mig. 😉
Hebbe då!! Jag varken addade eller svarade på några frågor. *pffft* Har väl bättre män.. eeeh, jag menar saker... för mig. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:11Förlåt Nina. Glömde visst av där för ett tag att du är en fin dam. 😉
EDIT: "fin"
EDIT: "FIN"
Förlåt Nina. Glömde visst av där för ett tag att du är en fin dam. 😉
EDIT: "fin"
EDIT: "FIN"
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:13Ja, Hebbe, jag är jääättefin!! 😉
Ja, Hebbe, jag är jääättefin!! 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:19Nina: (t+)
Nina: (t+)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 13:17Jag tycker plötsligt att det är tur att jag inte är Göteborgare, för jag skulle då inte ha velat vara "a depression between hills". (H)
Jag tycker plötsligt att det är tur att jag inte är Göteborgare, för jag skulle då inte ha velat vara "a depression between hills". (H)
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 06:58God morgon. Fattar inte varför jag inte kan sova längre på morgnarna. Vaknade 7 igår och 6 idag, helt i onödan.. Idag ska jag SHOPPA!! 😀
God morgon. Fattar inte varför jag inte kan sova längre på morgnarna. Vaknade 7 igår och 6 idag, helt i onödan.. Idag ska jag SHOPPA!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 April 2011, 07:58Fortfarande tung u huvudet. Fick nog solsting igår. Åt inte upp middan, lämnade min trappistöl, drack inte upp min GT och la mig åtta.
Tills jävla Chister kom med sin vuvuzela! Den ska HSS11 få köra över idag.
Fortfarande tung u huvudet. Fick nog solsting igår. Åt inte upp middan, lämnade min trappistöl, drack inte upp min GT och la mig åtta.
Tills jävla Chister kom med sin vuvuzela! Den ska HSS11 få köra över idag.
Quote from Fredric Lagerström on 23 April 2011, 08:14God morgon Kat! Bruse, gå och lägg dej! 😉 Jag har också det där vakna tidigt syndromet. Fast idag var det ok för jag är på jobbet. Ska joppa alltså och inte shoppa 😉 Och god morgon alla andra med för den delen.
God morgon Kat! Bruse, gå och lägg dej! 😉 Jag har också det där vakna tidigt syndromet. Fast idag var det ok för jag är på jobbet. Ska joppa alltså och inte shoppa 😉 Och god morgon alla andra med för den delen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 08:21God morgon! 🙂
Frukosten avklarad och snart ska hundarna rastas (syrrans två är också här idag, men inte hon så då blir det väl jag som får gå ut med alla tre tänker jag mig 🙂 ) och därefter ska jag försöka uppbringa lite energi att träna med. Hur nu
God morgon! 🙂
Frukosten avklarad och snart ska hundarna rastas (syrrans två är också här idag, men inte hon så då blir det väl jag som får gå ut med alla tre tänker jag mig 🙂 ) och därefter ska jag försöka uppbringa lite energi att träna med. Hur nu