Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn morrn, råkade somna på soffan igår så då blir det lite ljust såhär redan i gryningen vilket omöjliggör ett vidare sovande. Det gör nu inte så mycket för jag måste käka lite och hinna smälta maten lite innan det blir ett cykelpass. Årets första orden

Gomorron!

Sitter i morgonsolen på balkongen med en kopp te och undrar vem som ska plocka in all tvätt som hänger på tork här... Jag skulle kunna tvätta hela världens alla textilier, bara jag slipper plocka in.
Har späckat schema idag oxå. Shoppa, cykla,

God morgon! Jag har inga problem att sova, katten väckte mig vid 6 och ville ut och sedan somnade jag om, sov tills ungefär nu och nu har halva dagen gått förlorad (#) Någon som vill byta sovrutiner?

Idag blir det en tur till stallet, en långpromenad i s

Linda: Du får fixa egen påskmat när du kommer hem? 😉
(duckar eventuellt och flyr?)

Jag har funderat lite här och jag tror ni skulle behöva en oberoende medlare i eran familj Linda. Jag förslår att Jessie går in i den rollen? 😉

Aadu: Varför skulle de vilja ha Miss Tell It Like It Is som medlare? Är de masochistiskt lagda? 😉

Jessie: Medlare var kanske fel ord. Om du ser din roll mera som enkel budbärare?
Inga svåra saker egentligen. Rent kommunikationsunderstöd.

Jag kan tänka mig att byta sovvanor med dig Linda. Jag vaknade nämligen först nu! Hur gick det till? Har ju inte ens dragit för fönstren! (#)

*noterar i boken*
Hebbe är en tröttmössa. *fnissa*

God morgon! Jag tog mig ur sängen vid 07.30 för att utnyttja denna underbart vackra påskaftonsmorgon till en liten promenad i solen. Senare blir det till att pyssla om odlingen i balkonglådan.