Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:39God morgon Nina - hoppas ni får en fin dag. Tänker på er. Kram
God morgon alla andra också 🙂
God morgon Nina - hoppas ni får en fin dag. Tänker på er. Kram
God morgon alla andra också 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 09:08Alltså, vakna 8 efter en utekväll är inte ok. Tror det är för ljust. Vaknade av att en kvinna skrek så det ekade på gården, länge (nej, jag tror inte hon hade ont) och sedan började grannen bredvid dammsuga balkongen.. suck! Jag vill sova.
Alltså, vakna 8 efter en utekväll är inte ok. Tror det är för ljust. Vaknade av att en kvinna skrek så det ekade på gården, länge (nej, jag tror inte hon hade ont) och sedan började grannen bredvid dammsuga balkongen.. suck! Jag vill sova.
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2011, 09:41Äntligen kom Klonen!
Äntligen kom Klonen!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:29Jag vill också vakna tidigt av mig själv! Av någon anledning så lyckas jag inte med det trots att jag ligger precis bredvid ett stort fönster 🙁
Jag vill också vakna tidigt av mig själv! Av någon anledning så lyckas jag inte med det trots att jag ligger precis bredvid ett stort fönster 🙁
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:42Vakna tidigt? Av sig själv? Hur gör man det?
Vakna tidigt? Av sig själv? Hur gör man det?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:48Johan: Man vaknar och tittar på klockan och OJ! den är bara insert TIDIG tid här! Plättelätt faktiskt. 🙂
Johan: Man vaknar och tittar på klockan och OJ! den är bara insert TIDIG tid här! Plättelätt faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:48Jag brukar vakna av mig själv vid 6-7-tiden vanligtvis, men senaste veckan har det inte varit så 🙁
Jag brukar vakna av mig själv vid 6-7-tiden vanligtvis, men senaste veckan har det inte varit så 🙁
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:49Jag har, med hjälp av lite semester, lyckats få mitt huvud att skrika:
DU HAR FÖRSOVIT DIG! klockan 05:15 den här veckan.
Duktiga huvud! 🙂
Jag har, med hjälp av lite semester, lyckats få mitt huvud att skrika:
DU HAR FÖRSOVIT DIG! klockan 05:15 den här veckan.
Duktiga huvud! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:52God morgon. Idag är det säsongspremiär för utomhusspelandet. Bra väder 🙂
God morgon. Idag är det säsongspremiär för utomhusspelandet. Bra väder 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:12Jessie: Hmm, om man inte vaknar då?
Jessie: Hmm, om man inte vaknar då?