Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:20Johan: Då får du kanske gå och lägga dig tidigare?
Jag vaknar alltid 5-7 timmar efter jag gått och lagt mig oavsett när det var. Din naturliga sovtid kanske är längre? Lika bra att du går och lägger dig direkt efter barnprogrammen om du verkligen vill te
Johan: Då får du kanske gå och lägga dig tidigare?
Jag vaknar alltid 5-7 timmar efter jag gått och lagt mig oavsett när det var. Din naturliga sovtid kanske är längre? Lika bra att du går och lägger dig direkt efter barnprogrammen om du verkligen vill te
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:23Morsning!
Jag ställer samma fråga som Johan. Hur vaknar man tidigt?? Har ett vagt minne av att jag öppnade ögonen någon gång vid 06.30 (tillräckligt för att se vad klockan var i alla fall) och nästa gång vad klockan 10.30 (#)
Morsning!
Jag ställer samma fråga som Johan. Hur vaknar man tidigt?? Har ett vagt minne av att jag öppnade ögonen någon gång vid 06.30 (tillräckligt för att se vad klockan var i alla fall) och nästa gång vad klockan 10.30 (#)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:25Linda: Enkelt. Du får skaffa dig en morgonpigg man som väcker dig genom att hålla om dig viska små vackra ord i örat 😉
Linda: Enkelt. Du får skaffa dig en morgonpigg man som väcker dig genom att hålla om dig viska små vackra ord i örat 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:31Hebbe! Vilken lysande idé (H:) Sen var det ju "bara" att hitta en sån man... *suck*
Hebbe! Vilken lysande idé (H:) Sen var det ju "bara" att hitta en sån man... *suck*
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:36Ja, det är ju det. Jag vill hitta en sådan kvinna med. Morgonpigg står med i önskemålen på min framtida partner 🙂
Ja, det är ju det. Jag vill hitta en sådan kvinna med. Morgonpigg står med i önskemålen på min framtida partner 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:38Hebbe: Du inser att detta betyder att vi måste hitta varsin morgonpigg man och kvinna som har "morgontrött partner" på sin önskelista! Undrar just hur många sådana det finns...?
Hebbe: Du inser att detta betyder att vi måste hitta varsin morgonpigg man och kvinna som har "morgontrött partner" på sin önskelista! Undrar just hur många sådana det finns...?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:46Jessie: Tja, jag kan sova 10-12 timmar i sträck när jag väl somnar. Det är somna som är problemet.
Jessie: Tja, jag kan sova 10-12 timmar i sträck när jag väl somnar. Det är somna som är problemet.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:39Jag har svårt att vakna av mig själv på morgonen. Men jag gillar att gå upp tidigt så jag brukar ställa klockan. Förutom den här veckan för det PÅSKLOV! (H)
Jag har svårt att vakna av mig själv på morgonen. Men jag gillar att gå upp tidigt så jag brukar ställa klockan. Förutom den här veckan för det PÅSKLOV! (H)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:52Nej, då Linda. Med en morgonpigg kvinna vid min sida så tror jag minsann att jag skulle bli morgonpigg jag med 🙂
Nej, då Linda. Med en morgonpigg kvinna vid min sida så tror jag minsann att jag skulle bli morgonpigg jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:59Linda: De är få tror jag...
Själv vill jag gärna ha någon som är som jag, dvs morgonpigg OCH nattuggla i en och samma person. 😀
(gärna en som kan tänka sig en siesta på eftermiddagen med, för det är DÅ som JAG är som tröttast...)
Linda: De är få tror jag...
Själv vill jag gärna ha någon som är som jag, dvs morgonpigg OCH nattuggla i en och samma person. 😀
(gärna en som kan tänka sig en siesta på eftermiddagen med, för det är DÅ som JAG är som tröttast...)