Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Johan: Då får du kanske gå och lägga dig tidigare?
Jag vaknar alltid 5-7 timmar efter jag gått och lagt mig oavsett när det var. Din naturliga sovtid kanske är längre? Lika bra att du går och lägger dig direkt efter barnprogrammen om du verkligen vill te

Morsning!

Jag ställer samma fråga som Johan. Hur vaknar man tidigt?? Har ett vagt minne av att jag öppnade ögonen någon gång vid 06.30 (tillräckligt för att se vad klockan var i alla fall) och nästa gång vad klockan 10.30 (#)

Linda: Enkelt. Du får skaffa dig en morgonpigg man som väcker dig genom att hålla om dig viska små vackra ord i örat 😉

Hebbe! Vilken lysande idé (H:) Sen var det ju "bara" att hitta en sån man... *suck*

Ja, det är ju det. Jag vill hitta en sådan kvinna med. Morgonpigg står med i önskemålen på min framtida partner 🙂

Hebbe: Du inser att detta betyder att vi måste hitta varsin morgonpigg man och kvinna som har "morgontrött partner" på sin önskelista! Undrar just hur många sådana det finns...?

Jessie: Tja, jag kan sova 10-12 timmar i sträck när jag väl somnar. Det är somna som är problemet.

Jag har svårt att vakna av mig själv på morgonen. Men jag gillar att gå upp tidigt så jag brukar ställa klockan. Förutom den här veckan för det PÅSKLOV! (H)

Nej, då Linda. Med en morgonpigg kvinna vid min sida så tror jag minsann att jag skulle bli morgonpigg jag med 🙂

Linda: De är få tror jag...

Själv vill jag gärna ha någon som är som jag, dvs morgonpigg OCH nattuggla i en och samma person. 😀
(gärna en som kan tänka sig en siesta på eftermiddagen med, för det är DÅ som JAG är som tröttast...)