Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:23Har tre kuddar men då jag själv använder bara ett hörn på den plattaste kudden (och ung. en tiondel av täcket), så sällskap får inte bara plats utan är garanterad både kudde och täcke! Som rena lyx-hotellet 🙂
Har tre kuddar men då jag själv använder bara ett hörn på den plattaste kudden (och ung. en tiondel av täcket), så sällskap får inte bara plats utan är garanterad både kudde och täcke! Som rena lyx-hotellet 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:26fråga mig inte hur många kuddar jag använder.. på tal om kuddar måste jag komma ihåg att lägga ut kudden i bilen igen, så att jag kan sova där med.. (inte när jag kör)
fråga mig inte hur många kuddar jag använder.. på tal om kuddar måste jag komma ihåg att lägga ut kudden i bilen igen, så att jag kan sova där med.. (inte när jag kör)
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2011, 21:28Jag snarkar inte.
Jag snarkar inte.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:23Aaah, prata inte om kuddar! Det påminner ju mig om att jag ine har några sängkläder i sängen. Jag hade kunnat sova på soffan en natt till, men det kommer någon inramlandes så småningom och hon vill säkert inte sova bland mina tvätthögar... (#) *förbannar
Aaah, prata inte om kuddar! Det påminner ju mig om att jag ine har några sängkläder i sängen. Jag hade kunnat sova på soffan en natt till, men det kommer någon inramlandes så småningom och hon vill säkert inte sova bland mina tvätthögar... (#) *förbannar
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:52Va konstig jag känner mig nu som bara har och använder en kudde (#)
Va konstig jag känner mig nu som bara har och använder en kudde (#)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:59Varför vara som alla andra? 😉
Min bästa kompis sover över ibland och eftersom hon är kvällstrött går hon alltid och lägger sig först. Då har hon även möjlighet attvälja lydde först. Tror hon! Hon har 8 kuddar att välja på och höjer alltid min favorit. S
Varför vara som alla andra? 😉
Min bästa kompis sover över ibland och eftersom hon är kvällstrött går hon alltid och lägger sig först. Då har hon även möjlighet attvälja lydde först. Tror hon! Hon har 8 kuddar att välja på och höjer alltid min favorit. S
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:00förr hade jag bara en halv kudde
förr hade jag bara en halv kudde
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:01jag var nästanliote sugen idagatt börja tälta..
jag var nästanliote sugen idagatt börja tälta..
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:03Hur ser en halv kudde ut? 😉 och tälta??? Helen, du behöver en kvinna som talar dig till rätta!
Hur ser en halv kudde ut? 😉 och tälta??? Helen, du behöver en kvinna som talar dig till rätta!
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:05ja det är ju det jag hela tiden har sagt!
en halvkudde är en väldigt platt kudde,omman vek ihop den såblevdet nästan någotattläggahuvudet på--
ja det är ju det jag hela tiden har sagt!
en halvkudde är en väldigt platt kudde,omman vek ihop den såblevdet nästan någotattläggahuvudet på--