Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:06Jag använder inte alltid någon kudde heller 😉
Men Nina skulle inte du gå och lägga dig? Eller har du inte orkat bädda rent än? 😉
Jag använder inte alltid någon kudde heller 😉
Men Nina skulle inte du gå och lägga dig? Eller har du inte orkat bädda rent än? 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:06fast inte någon kvinna som mina ex..de var duktiga atttala mig tillrättaom fel saker..
fast inte någon kvinna som mina ex..de var duktiga atttala mig tillrättaom fel saker..
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:07Hebbe,jag har varitpå väg att läggamigi tretimmar..
edit :undra om det är någon tangent som inte vill vara med
Hebbe,jag har varitpå väg att läggamigi tretimmar..
edit :undra om det är någon tangent som inte vill vara med
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:11Hebbe, jag har ungen aning om vad du pratar om. Jag väntar på att George Clooney ska komma och natta mig. 😉
Helen, du skulle ha nån som tar hand om dig! En som tvingar dig att ta på dig mössa på vinternoch som kan plåstra om dig. 🙂
Edit: JÄVLA IPHONE
Hebbe, jag har ungen aning om vad du pratar om. Jag väntar på att George Clooney ska komma och natta mig. 😉
Helen, du skulle ha nån som tar hand om dig! En som tvingar dig att ta på dig mössa på vinternoch som kan plåstra om dig. 🙂
Edit: JÄVLA IPHONE
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:13Aha. Och han skall bädda rent åt dig med? 😉
Aha. Och han skall bädda rent åt dig med? 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:13nu använder jag ju redan mössa och är redan duktig på att plåstra om mig..
men vart hittar jag den perfekta kvinnan i mitt liv? Du som vet allt..
nu använder jag ju redan mössa och är redan duktig på att plåstra om mig..
men vart hittar jag den perfekta kvinnan i mitt liv? Du som vet allt..
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:14dubbel
dubbel
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:15Hebbe: klart att nina ska få nybäddat oxå
Hebbe: klart att nina ska få nybäddat oxå
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:26Tjaa... Jag är ju nästintill fulländad. Tillräckligt i alla fall för att min chef vill klona mig. Så fixar du en kloningsmaskin kan vi göra en Nina till dig. Haha! (H)(V)
Tjaa... Jag är ju nästintill fulländad. Tillräckligt i alla fall för att min chef vill klona mig. Så fixar du en kloningsmaskin kan vi göra en Nina till dig. Haha! (H)(V)
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 01:22Något av det värsta jag vet när man ska sova är en för platt kudde 🙁 Kan vara rent hopplöst ibland då måste man ju ha dubbla kuddar ju...
Något av det värsta jag vet när man ska sova är en för platt kudde 🙁 Kan vara rent hopplöst ibland då måste man ju ha dubbla kuddar ju...