Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 10:07Henrik: Okej, då var även de lite dyrare IKEA-kuddarna billigare. Fast syntet klår dun, förstås. Dun blir så äckligt varmt. 🙂
Henrik: Okej, då var även de lite dyrare IKEA-kuddarna billigare. Fast syntet klår dun, förstås. Dun blir så äckligt varmt. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 10:17God morgon. Har precis blivit väckt av en kompis (#) Idag blir det att försöka lägga sista handen på balkongen så det kommer lite blommor dit, sen ska jag försöka klämma in ett träningspass också.
God morgon. Har precis blivit väckt av en kompis (#) Idag blir det att försöka lägga sista handen på balkongen så det kommer lite blommor dit, sen ska jag försöka klämma in ett träningspass också.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 12:41Morgon (för god är den inte) 🙁
Har spenderat natten på toaletten och är rätt mör *undviker detaljer* Klev upp för en halvtimme sedan (#) Någon som kan komma och pyssla om mig nu när jag känner mig som mest ynklig? 🙁
På kuddämnet: Jag använder bara e
Morgon (för god är den inte) 🙁
Har spenderat natten på toaletten och är rätt mör *undviker detaljer* Klev upp för en halvtimme sedan (#) Någon som kan komma och pyssla om mig nu när jag känner mig som mest ynklig? 🙁
På kuddämnet: Jag använder bara e
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 13:09jäkla vad jag har drömt inatt, och jag tror inte att ajg har legat stilla är öm överallt
jäkla vad jag har drömt inatt, och jag tror inte att ajg har legat stilla är öm överallt
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 16:42Linda: Vill vi verkligen komma dit till dig? En del sådana saker som skulle kunna ge upphov till toalettnätter smittar...
*lagar nyponsoppa, drar igång en bra film, ordnar med lite lätt massage och allmänt virtuellpysslar om Linda*
Linda: Vill vi verkligen komma dit till dig? En del sådana saker som skulle kunna ge upphov till toalettnätter smittar...
*lagar nyponsoppa, drar igång en bra film, ordnar med lite lätt massage och allmänt virtuellpysslar om Linda*
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 17:57Mattias: Så du menar att det bara ska vara jag som ska vara sjuk?!! Det är ju inte rättvist ju!! 😉 Allvarligt talat så var det här nog matförgiftning av något slag *noterar att det lär dröja innan jag äter sushi igen* för nu mår jag förhållandevis ok och
Mattias: Så du menar att det bara ska vara jag som ska vara sjuk?!! Det är ju inte rättvist ju!! 😉 Allvarligt talat så var det här nog matförgiftning av något slag *noterar att det lär dröja innan jag äter sushi igen* för nu mår jag förhållandevis ok och
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:21Skönt att höra att du är piggare nu Linda (t+)
Skönt att höra att du är piggare nu Linda (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:31Robert: Tack, ja det känns skönt men jag är trött och mör så det får bli en lugn dag i morgon också...
Robert: Tack, ja det känns skönt men jag är trött och mör så det får bli en lugn dag i morgon också...
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:09matförgiftning är inte roligt.. och inte om man ska åka tåg i sex timmar,.,,
matförgiftning är inte roligt.. och inte om man ska åka tåg i sex timmar,.,,
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:19Tur att jag inte behöver åka tåg imorgon...
Tur att jag inte behöver åka tåg imorgon...