Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Linda: Nu är ju jag av åsikten att man inte BEHÖVER just dra på sig den andres sjukdomar bara för att vara en gentleman, utan det går att ställa upp på andra sätt. Men jag är säkert ensam av oss två om den åsikten om hur mycket män ska ställa upp för kvin

Mattias: Jag tror att *knaster* det är lite *sprak* dålig täckning här...

God morgon... tandborstning medan man står på yantra-matta kickar igång den här dagen 🙂

God Dag!
Har varit uppe ett tag och fått i mig frukost och läsvärt från DN. Jobbar kvällspass, det var skönt med sovmorgon efter gårdagens bildag.

jobbar oxå kväll

men är så seg idag.. kanske åska i luften?

..ingen åska i Göteborg... men luften är fylld av energi... dansar fortfarande med pigga fötter (V)

God Morgon !
Så var det då dags för verkligheten igen, har fixat allt och åker nu till jobbet.

Oxå jag säger God Morgon! Solen skiner och jag ska vara inomhus hela dagen.
Ha en superfredag alla singlar 😉 (H)

Den där tjejen ser snabb ut, henne hakar jag på. Tänkte jag vid Sofielundsplan. Inte förrän på Skanstullsbron kom jag ikapp. Precis bredvid såg jag vem det var, men kunde inte avbryta omkörningen. Men så vid rödljuset vid Ringvägen vände jag mig om och sa

Bruse: Antingen det, eller så lär du dig att prioritera RÄTT och byter träningsdag några helger i rad framöver och ser vad som händer...