Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2011, 09:23Eller så kör jag både lördag och söndag? Det kommer min PT gilla, särskilt när jag ska göra backintervaller idag. Hon tjatar mest om att våga vila. Jaja, säger jag, det gör jag i graven...
Eller så kör jag både lördag och söndag? Det kommer min PT gilla, särskilt när jag ska göra backintervaller idag. Hon tjatar mest om att våga vila. Jaja, säger jag, det gör jag i graven...
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 09:26Du kan vila hela nästa vecka och det kan du ju hälsa din PT?
Du kan vila hela nästa vecka och det kan du ju hälsa din PT?
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2011, 09:30Jag vilade tre dagar i påskhelgen med att tvätta kontaktorer i spårvagnskontroller. Det var skoj. Sen vilade jag i tisdags.
Jag vilade tre dagar i påskhelgen med att tvätta kontaktorer i spårvagnskontroller. Det var skoj. Sen vilade jag i tisdags.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 08:09Gomorron!
Idag är jag trött som en gnu. Men så satt jag uppe och skrev på en sak halva natten oxå. Det här nya jobbet är så roligt att jag inte kan sluta jobba på kvällarna. Fast det är enda gången jag kan sitta och pilla och planera i lugn och ro. Först
Gomorron!
Idag är jag trött som en gnu. Men så satt jag uppe och skrev på en sak halva natten oxå. Det här nya jobbet är så roligt att jag inte kan sluta jobba på kvällarna. Fast det är enda gången jag kan sitta och pilla och planera i lugn och ro. Först
Quote from Fredric Lagerström on 30 April 2011, 08:21God morgon!
Nina: Det där med att ratta båten låter ju kul!
Jag ska strax ut på nya cykeläventyr i värmlandsskogarna. Pssssst Gjorde några extar mackor på frukosten nyss som jag smög ner i ryggfickorna. Sen i kväll blir det bad i spat.
God morgon!
Nina: Det där med att ratta båten låter ju kul!
Jag ska strax ut på nya cykeläventyr i värmlandsskogarna. Pssssst Gjorde några extar mackor på frukosten nyss som jag smög ner i ryggfickorna. Sen i kväll blir det bad i spat.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 08:44Gomårr... sitter sedan 2 timmar tbx o översätter gamla japanska texter (vaknade oförskämt pigg) och väntar på att frukosten skall sjunka ned så jag kommer iväg på ett MovNat pass (H)
Gomårr... sitter sedan 2 timmar tbx o översätter gamla japanska texter (vaknade oförskämt pigg) och väntar på att frukosten skall sjunka ned så jag kommer iväg på ett MovNat pass (H)
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:21God morgon och trevlig Valborg på er (H)
God morgon och trevlig Valborg på er (H)
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:42God Morgon!
Dax för frukost, sen packa upp väskan med stinkande vandringskläder.
Ha en fantstisk dag!
God Morgon!
Dax för frukost, sen packa upp väskan med stinkande vandringskläder.
Ha en fantstisk dag!
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:53God morgon! Har hunnit fixa deklarationen och hitta cykeldatorn. Nu bär det ut på en cykelvända i norrort. 🙂
God morgon! Har hunnit fixa deklarationen och hitta cykeldatorn. Nu bär det ut på en cykelvända i norrort. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 10:30godmorgon här med, äterfrukost, ska sedan ge mig ut och springa, håll tummarna att ryggen tycker att det ska bli lika roligt som jag tycker!
sedan undrar jag vart jag lagt gymkortet?
godmorgon här med, äterfrukost, ska sedan ge mig ut och springa, håll tummarna att ryggen tycker att det ska bli lika roligt som jag tycker!
sedan undrar jag vart jag lagt gymkortet?