Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Eller så kör jag både lördag och söndag? Det kommer min PT gilla, särskilt när jag ska göra backintervaller idag. Hon tjatar mest om att våga vila. Jaja, säger jag, det gör jag i graven...

Du kan vila hela nästa vecka och det kan du ju hälsa din PT?

Jag vilade tre dagar i påskhelgen med att tvätta kontaktorer i spårvagnskontroller. Det var skoj. Sen vilade jag i tisdags.

Gomorron!

Idag är jag trött som en gnu. Men så satt jag uppe och skrev på en sak halva natten oxå. Det här nya jobbet är så roligt att jag inte kan sluta jobba på kvällarna. Fast det är enda gången jag kan sitta och pilla och planera i lugn och ro. Först

God morgon!

Nina: Det där med att ratta båten låter ju kul!

Jag ska strax ut på nya cykeläventyr i värmlandsskogarna. Pssssst Gjorde några extar mackor på frukosten nyss som jag smög ner i ryggfickorna. Sen i kväll blir det bad i spat.

Gomårr... sitter sedan 2 timmar tbx o översätter gamla japanska texter (vaknade oförskämt pigg) och väntar på att frukosten skall sjunka ned så jag kommer iväg på ett MovNat pass (H)

God morgon och trevlig Valborg på er (H)

God Morgon!

Dax för frukost, sen packa upp väskan med stinkande vandringskläder.

Ha en fantstisk dag!

God morgon! Har hunnit fixa deklarationen och hitta cykeldatorn. Nu bär det ut på en cykelvända i norrort. 🙂

godmorgon här med, äterfrukost, ska sedan ge mig ut och springa, håll tummarna att ryggen tycker att det ska bli lika roligt som jag tycker!

sedan undrar jag vart jag lagt gymkortet?