Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 10:38God Morgon ! Har just kommit in från en halvtimmes joggingrunda och efter duschen skall jag ut till golfbanan och öva. Det är ju tävling på onsdag och då gäller det att hålla samman svingen !
God Morgon ! Har just kommit in från en halvtimmes joggingrunda och efter duschen skall jag ut till golfbanan och öva. Det är ju tävling på onsdag och då gäller det att hålla samman svingen !
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 11:13God förmiddag på er!
Ska snart ut och handla lite grilltillbehör inför kvällens valborgsfirande. Inte klokt vad lite prylar jag har i min lilla övernattningslägenhet, inte ens en picknickfilt! Men jag tror att jag äntligen kommit en bit på vägen i mina r
God förmiddag på er!
Ska snart ut och handla lite grilltillbehör inför kvällens valborgsfirande. Inte klokt vad lite prylar jag har i min lilla övernattningslägenhet, inte ens en picknickfilt! Men jag tror att jag äntligen kommit en bit på vägen i mina r
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 11:14Glömde ju säga: Härligt Nina! Självklart gör du ett bra jobb! 😀 Av erfarenhet vet jag att minnesstunder behövs! Det känns på något sätt bättre efteråt, även om det är jättejobbigt under tiden! *kram*
Glömde ju säga: Härligt Nina! Självklart gör du ett bra jobb! 😀 Av erfarenhet vet jag att minnesstunder behövs! Det känns på något sätt bättre efteråt, även om det är jättejobbigt under tiden! *kram*
Quote from Rasmus Olsson on 30 April 2011, 11:31Äntligen knäckte jag en php-nöt jag hållit på med i flera dagar. Felet låg i början av allt, en felaktig sql-sats. Så snöpligt.
Vilodag idag, körde backe igår, den trevliga cyklistan får jag flörta med nästa lördag istället.
Äntligen knäckte jag en php-nöt jag hållit på med i flera dagar. Felet låg i början av allt, en felaktig sql-sats. Så snöpligt.
Vilodag idag, körde backe igår, den trevliga cyklistan får jag flörta med nästa lördag istället.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 11:34God morgon. Fick en härligt sovmorgon och har precis vaknat. Snart bär det va till päronen för att nyttja det fina vädret på deras tomt, senare grilla och träffa brorson. Blir en bra dag 🙂
God morgon. Fick en härligt sovmorgon och har precis vaknat. Snart bär det va till päronen för att nyttja det fina vädret på deras tomt, senare grilla och träffa brorson. Blir en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 16:11Typiskt SQL det...
Typiskt SQL det...
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 18:37Programmering ger sällan utrymme för felskrivningar. Nu blev jag sugen på att fixa i ordning min hemsida.
Programmering ger sällan utrymme för felskrivningar. Nu blev jag sugen på att fixa i ordning min hemsida.
Quote from Rasmus Olsson on 30 April 2011, 19:45Det är högst digitalt. Antingen blir det helt rätt eller helt fel. Inga mellanlägen.
Det är högst digitalt. Antingen blir det helt rätt eller helt fel. Inga mellanlägen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 23:51Idag innan det sjöngs vid brasan drog körledaren ett skämt om att ett intervall var digitalt (hoppar direkt från en ton till en annan) istället för glissando (dvs, man glider mellan tonerna), dvs med andra ord "analogt". 😉
Var bara de tre närvarande i
Idag innan det sjöngs vid brasan drog körledaren ett skämt om att ett intervall var digitalt (hoppar direkt från en ton till en annan) istället för glissando (dvs, man glider mellan tonerna), dvs med andra ord "analogt". 😉
Var bara de tre närvarande i
Quote from Fredric Lagerström on 1 May 2011, 08:39God morgon! Høga berg och djupa dalar idag før mej. 12% lutning på væg mot Arvika. Jeg er dansk tydligen. Dejlig dator på spat.
Nu måste jag svida om.Ha en bra dag alla!
God morgon! Høga berg och djupa dalar idag før mej. 12% lutning på væg mot Arvika. Jeg er dansk tydligen. Dejlig dator på spat.
Nu måste jag svida om.
Ha en bra dag alla!